آفتاب
درسومین دیدار تدارکانی اردوی اتریش؛

تیم ملی ایران در نیمه اول مغلوب آنگولا شد/ مصدومیت نکونام و سردار آزمون

تیم ملی ایران در نیمه اول مغلوب آنگولا شد/ مصدومیت نکونام و سردار آزمون

سردار آزمون و جواد نکونام در نیمه نخست مصدوم شدند. آزمون پس از اینکه از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد جای خود را به قوچان نژاد داد و نکونام هم به دلیل درد از ناحیه پا با رضا حقیقی تعویض شد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و آنگولا در نیمه اول در حالی با برتری حریف آفریقایی به پایان رسید که جواد نکونام و سردار آزمون بدلیل مصدومیت زمین مسابقه ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی ایران و آنگولا عصر امروز جمعه و از ساعت 16:30 در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ به مصاف هم رفتند که در نیمه اول تیم آنگولا با یک گل مقابل تیم ملی به برتری دست یافت. تک گل تیم آنگولا در دقیقه 42 روی یک ضربه کاشته و با ضربه سر سیلوا وارد دروازه دنیل داوری شد. مدافعان و دروازه‌بان ایران در به ثمر رسیدن این گل مقصر بودند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار برخی از بازیکنان اصلی تیم از جمله آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی در زمین حضور نداشتند و با ترکیب دنیل داوری، احمد آل نعمه، رضا حقیقی، حسین ماهینی، خانزاده، حدادی فر، انصاری فرد، دژاگه، حاج صفی و قوچان نژاد به میدان رفت.

سردار آزمون و جواد نکونام در نیمه نخست مصدوم شدند. آزمون پس از اینکه از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد جای خود را به قوچان نژاد داد و نکونام هم به دلیل درد از ناحیه پا با رضا حقیقی تعویض شد. در غایب نکونام بازوبند کاپیتانی به احسان حاج صفی رسید.

ایران در دو بازی تدتارکاتی قبلی مقابل تیم‌های بلاروس و مونته‌نگرو با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان داده است.

کد N309195

وبگردی