آفتاب
یک مقام قضایی تاکید کرد

تلاش قوه قضائیه برای حل مشکلات قضایی در حوزه اقتصاد

تلاش قوه قضائیه برای حل مشکلات قضایی در حوزه اقتصاد

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در دستور کار کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری گفت: از سرمایه‌گذارانی که به صورت مشروع اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و به نوعی دچار مشکلات مقطعی می‌گردند، حمایت قضایی می‌شود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مازندران با بیان این‌که «اگر اقتصاد یک کشور بیمارباشد، سبب بیکاری و بیکاری نیز علت بسیاری از معضلات اجتماعی است» افزود: معضلات به مرور زمان تبدیل به پرونده‌های قضایی می‌شود؛ لذا، قوه قضائیه مصمم است، تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات قضایی در حوزه اقتصاد و کمک به تغییر شرایط اقتصادی انجام دهد.

وی یکی از اهداف تشکیل این کمیته را شناسایی مشکلات و ارائه راه‌های قانونی به واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد.

دادستان مرکز استان و دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری مازندران نیز در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، سیاست‌های حمایتی از صنعت و تولید را از اهداف مهم کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری یکی از مهمترین راه حل‌های شکوفایی اقتصادی را ورود به حوزه پیشگیری دانست و تصریح کرد: این کمیته با تشکیل جلسات اصلی و فرعی تلاش دارد در خصوص اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کلان در حوزه اقتصادی در سطح استان تمرکز نموده و از وارد شدن خسارت و آسیب به سرمایه‌گذاری‌ها جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه مشکلات 3 سرمایه‌گذار پیگیری شد و اعضاء کمیته نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های سازمان متبوع خود، در خصوص دستورات جلسه به ارائه نظر پرداختند.

انتهای پیام

کد N308381

وبگردی