آفتاب

کارگاه آموزشی ˈدرآمدی بر استانداردها، معیارها و اصول نگارش در وبˈ

کارگاه آموزشی ˈدرآمدی بر استانداردها، معیارها و اصول نگارش در وبˈ

تهران- ایرنا- پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران 2 کارگاه آموزشی با عنوان ˈدرآمدی بر استانداردها، معیارها و اصول نگارش در وبˈ و ˈآشنایی با انواع اینفوگرافیک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعاتˈ برگزار می کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران، کارگاه آموزشی ˈدرآمدی بر استانداردها، معیارها و اصول نگارش در وبˈ با محوریت اصول وب نویسی، مقوله های اطلاعاتی و ارتباطی مورد نیاز در پایگاه های وب، معرفی یک نظام وب سنجی و معیارهای ارزیابی آن و معرفی ابزارهای ارزیابی محتوای صفحه های وب فردا -پنجشنبه- برگزار می شود.

همچنین کارگاه آموزشی ˈآشنایی با انواع اینفوگرافیک و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت اطلاعاتˈ با هدف ایجاد توانایی در مخاطبان به منظور شناسایی کاربردها و استفاده از اینفوگرافیک در راستای وظایف کاری، تسهیل در امر تصمیم سازی برای مدیران ارشد و میانی با استفاده از اینفوگرافیکها، آشنایی با تکنیکهای ارایه گزارشات علمی، عملکرد، مدیریتی، آماری و دیگر موارد با بهره گیری از اینفوگرافیک ها و شیوه های نوین بصری سازی داده ها و اطلاعات در بسترهای مختلف در همین روز در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

این 2 کارگاه در قالب برنامه های دومین همایش ملی ˈمدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشورˈ برگزار می شود. این همایش قرار است چهارشنبه - 21 خرداد ماه - به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار شود.

علمی(1)**9190**1599
کد N305588

وبگردی