آفتاب
دژاگه مطرح کرد:

شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم/ بازیکنان خواسته‌های کی‌روش را انجام دادند

شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم/ بازیکنان خواسته‌های کی‌روش را انجام دادند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه شانس‌های زیادی برای بازکردن دروازه مونته نگرو داشتیم، گفت: بازیکنان توانستند مقابل مونته نگرو تمام نکات و خواسته های کی‌روش را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اطریش، بویژه پس از بازی با تیم ملی مونته نگرو گفت: فکر می کنم ما بازی خیلی خوبی را مقابل مونته نگرو انجام دادیم. شانس‌های زیادی هم برای باز کردن دروازه مونته نگرو داشتیم اما مهم این است که بچه ها  تمام توان و تلاششان را نشان دادند و خیلی خوب بازی کردند. به نظر من بازیکنان امروز توانستند تمام نکات و خواسته های کی‌روش را انجام دهند. مونته نگرو تیم خوبی بود و ما هم نشان دادیم که می توانیم مقابل تیم های مطرح دنیا خوب بازی کنیم.

دژاگه در ادامه در خصوص تعویض بازیکنان در نیمه دوم اظهار داشت: نیمه دوم ترکیب کاملا عوض شد اما همه بازیکنانی که به زمین آمدند خیلی خوب با هم کار کردند و تا آخر بازی شانس زدن گل را هم داشتیم و اگر به همین صورت در کنار هم باشیم، می توانیم نتیجه خوبی در بازیهای جام جهانی 2014 برزیل کسب کنیم.
 

کد N304924

وبگردی