آفتاب
رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان؛

بنادر سیستان و بلوچستان شرایط گردشگری دارد

بنادر سیستان و بلوچستان شرایط گردشگری دارد

رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: بنادر سیستان و بلوچستان علاوه بر فعالیت و گردشگری تجاری شرایط گردشگری را نیز دارد.

حمید رضا پشنگ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود: فرصت های اشتغال‌زایی تنها در بازرگانی و صنایع نیست بلکه رونق صنعت گردشگری نیز می تواند به توسعه سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی تصریح کرد: سواحل دریای عمان و بنادر زیبای آن می‌تواند صنعت گردشگری را در منطقه رونق بخشد.

رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر امکان تجارت و صادرات و همچنین واردات کالا از بنادر چابهار با کشورهای پاکستان و حوضه خلیج فارس مهیا شده است و با یک برنامه ریزی جامع و مدون می توان از ظرفیت این بنادر برای گردشگری و حمل و نقل مسافر نیز استفاده کرد.

حمید رضا پشنگ افزود: فقدان سازمان های اجرایی و عدم برخورداری از مدیریت صحیح و کارا، انعطاف پذیری در قوانین و مقرارات مربوط به سرمایه‌گذاری‌های خارجی در منطقه آزاد چابهار در سالهای گذشته از مهترین موانع توسعه منطقه چابهار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سالهای اخیر زیرساخت‌های خوبی در منطقه ایجاد شده و مشوق‌های سرمایه‌گذاری نیز فراهم گردیده که می‌طلبد از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N304401

وبگردی