آفتاب
وزیر ورزشو جوانان دولت منتخب فلسطین:

رسانه‌های اسلامی باعث وحدت امت می‌شوند/ لزوم ایستادگی در مقابل دروغ‌های دشمنان

رسانه‌های اسلامی باعث وحدت امت می‌شوند/ لزوم ایستادگی در مقابل دروغ‌های دشمنان

محمد ابراهیم المدهون وزیر جوانان، ورزش و فرهنگ دولت منتخب فلسطین رسانه‌های اسلامی را به دلیل قدرت افشاگری دروغ‌ها در سنگر نخست جنگ نرم دانست و آنها را وحدت بخش امت اسلام معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم المدهون وزیر جوانان، ورزش و فرهنگ دولت منتخب فلسطین، در هفتمین اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که امروز یکشنبه چهارم خرداد در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، در سخنانی که به صورت ویدئوکنفرانس پخش می‌شد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در برجسته‌سازی مسأله فلسطین داشته باشند. رسانه‌ها را باید با شاخص اتحاد که مایه قدرت است سنجید. تأکید بر اتحاد است که اهل حق گرد هم بیایند و از اصول خود حمایت کنند، زیرا این اتحاد مایه استحکام است.

وی افزود: دشمنان با راهبرد تفرقه‌بینداز و حکومت کن وارد عرصه‌ شده‌ و با استراتژی همبستگی و اتحاد بین مسلمانان مواجه شده‌اند؛ که همان در نظر داشتن موضوع فلسطین از جانب مسلمانان است و همین دلیل وجود اتحادیه‌های رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی امر مبارکی به حساب می‌آید.

وزیر جوانان، ورزش و فرهنگ با تأکید بر اینکه ما برای تمامی موارد باید اتحاد داشته باشیم، تصریح کرد: در صدر این اتحاد باید بر قدرت خود تکیه کنیم، که بتوانیم کلمات و معانی صحیح را به گوش مردم برسانیم و همچنین در برابر دروغ‌های بیگانگان باید در سطح رسانه‌ای بسیج مناسبی داشته باشیم.

محمد ابراهیم المدهون تأکید کرد: مشارکت سیاسی موجود در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با وجود دوری نمایندگان فلسطین از ایران بسیار مناسب است و با وجود تمام محاصره‌ها، برگزاری این کنفرانس می‌تواند گامی رو به جلو محسوب شود.

وی در پایان تصریح کرد: شهدای رسانه‌های مقاومت نقش به سزایی را در پیروزی بر دشمنان داشته‌اند. آنها نه تنها با دوربین و یا با قلم خود، بلکه با خون خود سرود تازه‌ای را برای ما سر دادند. رسانه‌ها از آن جهت که می‌توانند دروغ‌ها را برملا کنند در سنگر نخست قرار دارند و می‌توانند باعث وحدت امت شوند.

کد N301748

وبگردی