آفتاب

10 خرداد، آخرین مهلت معرفی‌شدگان دکتری برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی

10 خرداد، آخرین مهلت معرفی‌شدگان دکتری برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: تمامی معرفی‌شدگان آزمون دکتری باید نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی تا روز شنبه 10 خرداد ماه اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام 240 هزار و 391 نفر در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 93 گفت: از این تعداد 194 هزار و 296 نفر معادل 80.82 درصد ثبت‌نام کنندگان در جلسه آزمون‌ حاضر بودند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه تعداد 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 38 هزار و شش نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: پس از بررسی اولیه 27 هزار و 485 داوطلب به عنوان معرفی‌شدگان برای بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه تخصصی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور معرفی شدند.

توکلی با بیان اینکه تمامی معرفی شدگان باید نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری اقدام کنند، تصریح کرد: افرادی که در ردیف معرفی شدگان برای مصاحبه قرار گرفتند و تا کنون برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام نکرده‌اند لازم است تا روز شنبه 10 خردادماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه معرفی شده‌ای نسبت به تکمیل فرم مذکور حداکثر تا روز شنبه 10 خردادماه اقدام نکند از مرحله پذیرش نهایی حذف خواهد شد.

انتهای پیام

کد N298779

وبگردی