آفتاب
آیت‌الله نوری‌همدانی:

اختلاف‌افکنی بین پیروان مذاهب، اصل اسلام را نابود می‌کند

اختلاف‌افکنی بین پیروان مذاهب، اصل اسلام را نابود می‌کند

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: مسلمانان باید با تمام توان هوشیاری خود را در برابر دشمنان حفظ و از انجام هرکاری که به اختلافات دامن می‌زند پرهیز کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: مسلمانان باید با تمام توان هوشیاری خود را در برابر دشمنان حفظ و از انجام هرکاری که به اختلافات دامن می‌زند پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از پرسنل وزارت دفاع و اساتید و مربیان بسیج سراسر کشور به تبیین اهمیت حفظ هوشیاری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و راه‌های مقابله با توطئه‌های آنان پرداخت.

وی با اشاره به وجود خفقان شدید در قبل از انقلاب و سرکوب مردم توسط رژیم منحوس پهلوی خاطرنشان کرد: در آن زمان استکبار از خارج و استبداد شدید، سلاطین از داخل کشور مردم را در یک تنگنای عجیبی قرارداده بودند و کسی جرات نفس کشیدن نداشت.

وی افزود: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب با همه توان خود به صحنه آمده‌اند تا جوانان کشور را از انقلاب و رهبری جدا نمایند و اعتقادات آنان را سست نمایند که باید با تمام توان در مقابل آنان ایستادگی کرد، چرا که این انقلاب و اسلام به راحتی به دست ما نرسیده است که به راحتی از دست بدهیم.

نوری‌همدانی، هوشیاری و دفاع از سنگر اسلام و انقلاب را وظیفه همه دانست و تاکید کرد: هرکس در هر پست و مقامی که هست یک سنگر در اختیار دارد که باید با تمام وجود از آن دفاع کند.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، این استاد خارج فقه حوزه با بیان این‌که «باید با تمام توان در جنگ نابرابر دشمنان، ابتدا نقشه‌های دشمن را شناسایی کرده و هوشیاری، بیداری و بصیرت خود را حفظ کنیم» افزود: دشمنان وقتی نتوانستند در میدان جنگ بر کشور پیروز شوند، تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی علیه جوانان و مردم ما به راه انداختند به گونه‌ای که امروز هزاران سایت و شبکه‌های ماهواره‌ای با تمام قدرت در تلاش هستند که ایمان و اعتقادات مردم ما را از بین ببرند و در این راه نیز از هیچ گونه تلاش فروگذاری نمی‌کنند.

نوری‌همدانی تاکید کرد: اسلام هراسی و شیعه هراسی و همچنین اختلاف اندازی میان مذاهب اسلامی مخصوصا شیعه و سنی از قدیمی‌ترین ابزار دشمنان اسلام است تا بتوانند اصل اسلام را نابود کنند و همه مسلمانان باید با تمام توان هوشیاری و بصیرت خود در برابر آنان را حفظ نمایند و از انجام هر کاری که به اختلافات دامن می‌زند پرهیز کنند.

انتهای پیام

کد N295171

وبگردی