آفتاب
استاندار گیلان در دیدار با مدیر عامل پست کشور:

با گسترش ابزارهای ارتباطی در جهان، پست نیازمند تغییر و تحولات است

با گسترش ابزارهای ارتباطی در جهان، پست نیازمند تغییر و تحولات است

باتوجه به آمادگی موجود در گیلان شرکت پست ایران می‌تواند در ایجاد سامانه الکترونیک کسب اطلاعات جغرافیایی در استان نقش آفرینی کند.

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت پست گفت: زیرساخت‌ها برای راه اندازی سامانهٔ اطلاعات جغرافیایی (GIS) پست در گیلان فراهم است.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به اینکه راه اندازی سامانهٔ اطلاعات جغرافیایی گفت: باتوجه به آمادگی موجود در گیلان شرکت پست ایران می‌تواند در ایجاد سامانه الکترونیک کسب اطلاعات جغرافیایی در استان نقش آفرینی کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه به روز بودن، استفاده از فناوری‌های جدید و تحول گرایی در ارائهٔ خدمات به مردم پست را از حالت فعلی خارج می‌کند گفت: باتوجه به گسترش ابزارهای ارتباطی در جهان، پست نیازمند این تغییر و تحولات است تا از گردونهٔ رقابت خارج نشود.
استاندار گیلان افزود: برای صرفه جویی در وقت و هزینهٔ مردم بسیاری از مراجعات آنان به دستگاه‌های اجرایی می‌تواند از طریق خدمات پستی انجام پذیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از ایجاد پایگاه داده مکانی شهر رشت با محوریت معاونت برنامه ریزی خبر داد و گفت: ایجاد این پایگاه امر مدیریت، برنامه ریزی و طراحی تأسیسات و خدمات شهری را بهبود بخشیده و نقش مهمی در ارائهٔ خدمات به مردم دارد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۱۶ دستگاه خدمات رسانی زیربنایی استان مشارکت دارند.
مدیرعامل شرکت پست ایران نیز در این نشست از راه اندازی سرویس‌های پستی جدید خبرداد و گفت: باتوجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ به دنبال ایجاد فروشگاه مجازی کتاب هستیم.
حسین مهری همچنین برحضور فعال شرکت پست در سال جدید در حوزهٔ خرید و فروش اینترنتی خبرداد و گفت: پارسال ۲ هزار میلیارد ریال مرسولهٔ پستی از طریق خرید و فروش اینترنتی در این شرکت جابجا شد که امسال این رقم به ۵ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
در پایان این نشست با قدردانی از تلاش‌های سیروس رضایتی، ابوالفضل باقری منش به عنوان مدیرکل جدید شرکت پست گیلان به استاندارمعرفی شد.

کد N294737

وبگردی