آفتاب

لاریجانی/1/:نباید از سنگ‌اندازی دشمن ترسید

لاریجانی/1/:نباید از سنگ‌اندازی دشمن ترسید

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنگ‌اندازی دشمنان گفت که نباید از سنگ‌اندازی ترسید، نباید مضطرب شد؛ بلکه باید به خود تکیه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی که در همایش تجلیل از نخبگان و جلوه‌های خودباوری کمیته امداد سخن می‌گفت، اظهار داشت: نباید از سنگ‌اندازی‌های دشمن بهراسیم هر قدر کار ارزشمندتر باشد، سنگ‌اندازی‌های آنها بیشتر می‌شود. اگر ایران یک کشور معمولی و نقش آفرین نبود آنها سنگ‌اندازی نمی‌کردند. باید به راه خود اعتماد داشت؛ این فراز و فرودها رد می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به راهی که در جمهوری اسلامی می‌رویم، پایبند باشیم و به میراث امام(ره) که حکومت اسلامی، روحانیت و ولی فقیه است، تمسک کنیم. با تمسک به آنها اظهار نگرانی مرتفع می‌شود. راه ما روشن است باید در این مسیر حرکت کنیم.

لاریجانی با اشاره به تجربیات کمیته امداد در این مسیر عنوان کرد: بعد از انقلاب نهادهایی به وجود آمدند که مختصات بومی و فرهنگ بومی مردم را داشتند نهادهای مثل جهاد، سپاه و کمیته امداد. اینها برای حل مشکل مردم احساس وظیفه می‌کردند این نهادها کلیشه‌ای عمل نکردند؛ لذا توانستند با مردم ارتباط برقرار کنند و براساس احساس وظیفه به وجود آمده بودند نه کسب درآمد. روز اولی هم که کمیته امداد امام خمینی شکل گرفت، براساس احساس وظیفه بود که اگر بخواهیم عدالت در جامعه را برقرار کنیم باید مشکلات و کمبودهای مادی برخی از مردم را رفع کنیم تا استعدادشان شکوفا شود.

ادامه دارد

کد N273340

وبگردی