آفتاب
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات پیشنهاد داد:

نقش کلیدی بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی

نقش کلیدی بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی

مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی و اول را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، محمدمهدی زاهدی در همایش «هم‌اندیشی اقتصادی استان کرمان» در حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: اتاق بازرگانی فعال، باانگیزه و کارآیی در استان کرمان داریم و تعامل و ارتباط تنگاتنگی بین اتاق، نمایندگان و سیستم اجرایی استان وجود دارد. با حضور آقای رزم حسینی در استانداری کرمان، حرکت جدیدی در توسعه سرمایه‌گذاری و توجه به بخش خصوصی در استان صورت گرفته و برنامه‌های خوبی طراحی شده و امیدواریم بتوانیم با کمک هم این طرح‌ها را جلو ببریم.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی همه باید باور کنیم که اقتصاد دولتی کارآیی لازم را ندارد و این‌که باید مردم برای تولید و خروج از رکود اقتصادی در صحنه باشند و قبول کنیم که بخش خصوصی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی و اول را داشته باشد.

وی اظهار کرد: یقینا دولتمردان و مجلس باید بسترها را فراهم کنند و اگر سه راس دولت، مجلس و بخش خصوصی با هم باشند، حتما موفق خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این همایش بتواند کمکی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور باشد.

انتهای پیام

کد N271623

وبگردی