آفتاب
جوهرچی در گفتگو با مهر:

شنونده برنامه‌های محمد صالح‌علا هستم/ محبوبیت رادیو در ایران

شنونده برنامه‌های محمد صالح‌علا هستم/ محبوبیت رادیو در ایران

حسن جوهرچی گرچه خودش تجربه کار در رادیو را ندارد ولی خوشحال است افرادی مثل محمد صالح‌علا در رادیو کار می‌کنند و او برنامه‌های صالح‌علا در رادیو پیام را دنبال می‌کند.

حسن جوهرچی از بازیگران سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر برگزاری جشنواره‌ رادیو گفت: هر جشنواره‌ای برای‌ این که دست اندرکاران پروژه‌های مختلف را تشویق و از آن‌ها تقدیر کند، برگزار می‌شود.‌ این اتفاق مثبت و مطلوبی است به شرط آنکه بر پایه یک سری اطلاعات و آمارهای دقیق برنامه ریزی شود. برای مثال درباره رادیو برنامه‌هایی که از نگاه مردم مورد استقبال قرار گرفته‌اند مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه رادیو در بین‌ ایرانیان طرفداران زیادی دارد و من می‌بینم که شبکه‌های رادیویی مختلف از جمله رادیو پیام و به ویژه رادیو جوان عملکرد خیلی خوبی دارند. به نظر من همین که یک شبکه رادیویی موفق شود قشر جوان را به خود جذب و او را با برنامه‌هایش همراه کند، موفق عمل کرده است. همچنین رادیو ورزش هم پوشش خبری خوبی از مسابقات مختلف دارد و سعی می‌کند همه رویدادهای مهم حوزه ورزش را اطلاع رسانی کند.

جوهرچی با اشاره به‌ اینکه هیچ وقت تجربه کار در رادیو نداشته است، تأکید کرد: من در رادیو کار نکرده‌ام و خودم را رادیویی نمی‌دانم. به نظر من گویندگی و سایر حرفه‌های رادیویی بسیار سخت و دشوار است و برای همه دوستان خوبم در رادیو آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارم. یکی از کسانی که در رادیو برای من بسیار قابل احترام است محمد صالح‌علای نازنین است و من معمولا سعی می‌کنم برنامه‌های‌ او در رادیو پیام را از دست ندهم. خوشحالم که در‌ این رسانه کسانی مانند‌ او فعالیت می‌کنند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا از 20 تا 22 اردیبهشت ماه در سالن مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

در‌این جشنواره که دبیری آن را بهروز رضوی نژاد بر عهده دارد، برنامه‌هایی از‌ ایران و 16 کشور خارجی شرکت دارند و 20 جایزه در بخش‌های مختلف و حرفه‌های رادیویی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

کد N269158

وبگردی