آفتاب

تظاهرات سوری‌ها در حمایت از عملکرد ارتش و انتخابات ریاست‌جمهوری

تظاهرات سوری‌ها در حمایت از عملکرد ارتش و انتخابات ریاست‌جمهوری

جمع کثیری از مردم سوریه با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف این کشور حمایت خود را از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اقدامات ارتش در مقابله با گروه‌های تروریستی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صدها تن از اهالی منطقه "المعمورة" در سوریه با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای حمایت خود از آرمان‌های ملی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اقدامات ارتش این کشور در مقابله با تروریسم اعلام کردند.

تظاهرکنندگان همچنین ضمن حمل پرچم‌های کشور سوریه تاکید کردند که به پیروزی دمشق در مقابله با گروه‌های تروریستی و بازگشت امنیت و صلح به کشور خود اطمینان دارند.

از سوی دیگر، هزاران تن از اهالی استان طرطوس نیز با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه و اقدامات ارتش این کشور در مقابله با تروریسم اعلام کردند.

همچنین هزاران تن از اهالی منطقه "شین" در استان حمص با برگزاری تظاهرات مشابهی حمایت خود را از ملت و ارتش سوریه اعلام و بر لزوم برقراری دموکراسی در سوریه از طریق برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین اعلام کردند که مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه‌ای ملی است که باید به آن عمل کرد و سوری‌ها تنها کسانی هستند که رهبری آینده خود را انتخاب می‌کنند.

همچنین جمع زیادی از جنبش‌های دانشجویی در استان‌ حماة با برگزاری تظاهرات، ضمن اعلام حمایت خود از ارتش سوریه تاکید کردند که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده حرکت دمشق به سمت دموکراسی و ثبات بیشتر است.

از سوی دیگر، جمعی از اعضای "اتحادیه جوانان انقلابی" در استان "درعا" نیز دست به تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از ارتش سوریه و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور زدند.

همچنین جمعی از نهادهای دانشجویی عربی در دانشگاه دمشق جشنی را به منظور اعلام حمایت خود از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه و قدردانی از حمایت‌های دولت سوریه از دانشجویان عرب و خارجی در این دانشگاه برگزار کردند.

انتهای پیام

کد N267209

وبگردی