آفتاب

دعایی: امید داریم با کمک دولت یازدهم مشکلات موسسه اطلاعات حل شود

دعایی: امید داریم با کمک دولت یازدهم مشکلات موسسه اطلاعات حل شود

مدیر مسئول موسسه اطلاعات اظهار کرد: امیدواریم در سایه دولت یازدهم مشکلات موسسه اطلاعات حل شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی در مراسم رونمایی از کتاب‌های خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که صبح امروز(سه‌شنبه) در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد با بیان این‌که موسسه اطلاعات در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شکوفایی بزرگی دست یافت، اظهار کرد: مرکز اطلاعات در سال 59، 250 میلیون تومان بدهی داشت اما در پرتو هدایت شهید بهشتی، شهید باهنر، آیت‌الله هاشمی و مقام معظم رهبری ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که این موسسه نه تنها بدهی ندارد، بلکه تجهیزات فراوانی نیز در اختیار دارد.

وی افزود: موسسه اطلاعات موفق شد برای اولین بار در ایران در آمریکا و اروپا روزنامه‌ای منتشر کند، زیرا ما دغدغه ایجاد ارتباط با هموطنان خارج از کشور را داشتیم و در این زمینه اطلاعات بین‌المللی را چاپ کردیم، اما در هشت سال گذشته با سختی‌های زیادی مواجه شدیم و انتشار این روزنامه را در آمریکا متوقف کردیم. ما اکنون امید داریم در سایه دولت یازدهم این مشکل را حل کرده و این روزنامه را مجددا منتشر کنیم.

دعایی همچنین به بیان خاطرات خود پیش از انقلاب پرداخت و اظهار کرد: در دورانی که در قم به مبارزه می‌پرداختیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پناه و مشعل‌دار ما بودند. ما طلابی بودیم که به هدایت نیاز داشتیم و آیت‌الله هاشمی ما را اداره می‌کرد. منزل آیت‌الله هاشمی پناهگاه مبارزات ما بود و من در منزل ایشان رفت و آمد می‌کردم و ماهنامه بعثت را در آنجا منتشر می‌کردم در منزل ایشان من مسئول انتشار این ماهنامه بودم و خاطرم هست که محسن و فاطمه که کودکی بیش نبودند با تعجب به من خیره شدند و محسن به فاطمه گفت که نگاه کن که در خانه ما چه می‌کند.

انتهای پیام

کد N267136

وبگردی