آفتاب

کارخانه‌ای: دولت مولفه‌های مدیریت جهادی را مشخص کند

کارخانه‌ای: دولت مولفه‌های مدیریت جهادی را مشخص کند

یک عضو کمیسیون انرژی از دولت خواست تا مولفه‌های مدیریت جهادی منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری را به دستگاه‌ها ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ابراهیم کارخانه‌ای عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم همدان در مجلس، در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از شما تقاضا دارم مولفه‌های مدیریت جهادی را منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور شفاف و راهبردی تدوین و به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت نصب‌العین قرار دادن ابلاغ کند.

کارخانه‌ای با بیان این که مردم ایران منتظرند که در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت خواب‌آلود مشخص شود، ادامه داد: چرا که افزایش قیمت حامل‌های انرژی، سیستم نظارتی قوی و کارآمدی را برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌طلبد که ضروری است برنامه‌ای منسجم در این‌خصوص تدوین شود. پذیرش بی‌رویه و سرسام‌آور دانشجو معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری می‌کشاند، اما ضروری است که دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد. از سوی دیگر به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که با دستور اقدام عاجل عملیات متوقف شده راه‌آهن تهران – همدان را آغاز کند.

نماینده همدان، در پایان از وزارت راه و شهرسازی خواست تا آزادراه ساوه - همدان که بیش از 90 درصد آن به اتمام رسیده اما دچار رکود عملیاتی شده است به پایان برساند و خطاب به وزیر نیرو خواهان تخصیص اعتبار کافی برای اتمام خط لوله آب به همدان شد.

انتهای پیام

کد N267010

وبگردی