آفتاب

«زیر نور شمع» قصه‌‌های دلنشینی دارد/ سریالی درباره زندگی واقعی مردم

«زیر نور شمع» قصه‌‌های دلنشینی دارد/ سریالی درباره زندگی واقعی مردم

مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تأکید کرد قصه‌های «زیر نور شمع» که ابراهیم فروزش آن را با اقتباس از رمان هوشنگ مرادی کرمانی برای نوجوانان کارگردانی می‌کند، برگرفته از زندگی واقعی مردم است.

مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «زیر نور شمع» که با اقتباس از کتاب هوشنگ مرادی کرمانی ساخته خواهد شد، اظهار کرد: علیرضا سبط احمدی این سریال را به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در 15 قسمت تهیه می‌کند و ابراهیم فروزش کارگردان فیلم‌های «شیر تو شیر» و «خمره» به همراه تیمی از نویسندگان، فیلمنامه «زیر نور شمع» را که اقتباسی از کتابی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی است با نظارت کامل این نویسنده به نگارش در آورده است.

وی افزود: در این سریال که قصه‌هایش برآمده از زندگی واقعی مردم با مناسبات و روابط آشنا هستند، خانواده، کودک و نوجوان با نگاهی دلنشین و صمیمی به تصویر درمی‌آیند.

پیش از این فروزش نیز در گفتگویی با مهر تأکید کرده بود: هر چند که این مجموعه برای گروه کودکان و نوجوانان ساخته می شود اما برای بزرگسالان هم مناسب است و خانواده‌ها را هم دربرمی‌گیرد. این کار قصه‌های جداگانه‌ای دارد که تنوع خواهند داشت اما قصه این قابلیت را دارد که به صورت سریالی پیش رود و اپیزودها به صورتی ساخته شوند که ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

علیرضا سبط احمدی نوروز امسال نیز مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» را در شبکه دو روی آنتن برد.

کد N266106

وبگردی