آفتاب

روزنامه ایران در یک نگاه

روزنامه ایران در یک نگاه

تهران- ایرنا- روزنامه ایران در شماره روز سه شنبه علاوه بر بررسی وضعیت طرح سلامت در مراکز درمانی، در یادداشت هایی موضوع دلواپسان مذاکرات هسته ای را مورد ارزیابی قرار داده است.

انتشار بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان جمعیت مامایی کشور در مطلبی با عنوان مسأله تکثیر نسل باید بطور جدی دنبال شود از دیگر مطالب این روزنامه است.

روزنامه ایران در شماره روز سه شنبه خود در تیتری با عنوان اولین روز طرح سلامت چگونه گذشت اقدام به تهیه گزارش میدانی از وضعیت مراکز درمانی پایتخت کرده است.

در این مطلب همچنین به صحبت های رییس جمهوری در وزارت بهداشت و درمان اشاره شده که در بخشی از آن آمده است: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور، مردم قدم به قدم شاهد بهبود خدمات در این حوزه خواهند بود. با نظارت دقیق باید از احتمال بروز هرگونه فساد در بخش درمان و دارو جلوگیری و با آن مقابله کنیم.

این روزنامه همچنین با انتشار تصویری از اسحاق جهانگیری به حضور وی در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در تالار مدرس ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و در مطلبی با عنوان بهارستان؛کانون رایزنی برای مهار تندروی به تحلیل این جلسه پرداخته است.

در بخش یادداشت نخست این روزنامه نیز مطلبی از پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با عنوان کسی که رهبر دارد، دلواپسی ندارد، درج شده است. در بخشی از این مطلب آمده: وصیت جاودان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد فرمول رفع هرگونه دلواپسی را نشان داده است.

طی روزهای اخیر، شماری جمع شدند و به بهانه دلواپسی از توافق ضعیف، دولت را به سازشکاری و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و فرزندان

انقلاب و ملت را به ضعف، نادانی و ناتوانی، نادیده گرفتن حقوق ملت، بر باد دادن منافع ملی، ترجیح بیگانه به شهدا، رفتار باندی در سیاست خارجی، رفاقت خصوصی با بیگانگان و... متهم کردند.

در بخش اول دفتر این روزنامه نیز مطلبی به نقل از یوسف مولایی استاد حقوق بین الملل با تیتر چند نکته با دلواپسان درج شده که در آن به توافق حقوقی ژنو اشاره شده است.

در بخش یادداشت 2 این روزنامه نیز مطلبی از احمد تهوری برای محمود کاشی چی بنیانگذار بازارچه کتاب با عنوان و شفق ها اینجا آرامند به چشم می خورد.

از دیگر مطالب این روزنامه می توان به عناوین آغاز مذاکرات جدید هسته ای در نیویورک، رویانیان احضار و بازجویی شد، پژو با محصولات جدید به ایران باز می گردد، اشاره کرد.

شبک**1983** 1917
کد N265927

وبگردی