آفتاب

اعضای خانه کارگر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند

اعضای خانه کارگر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند

تهران- ایرنا- معاون دبیرکل خانه کارگر از دیدار اعضای این تشکل با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: مباحثی که از سوی آقای هاشمی در این دیدار مطرح شد بیشتر حول محور تقویت بنیه اقتصادی واحدهای تولیدی دور می زد.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره دیدار امروز (سه شنبه) اعضای خانه کارگر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این دیدار علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر گزارشی از فعالیتهای این مرکز و جامعه کارگری ارائه داد.

معاون دبیر کل خانه کارگر افزود: مشکلات کارخانه ها و واحدهای تولیدی و قانون کار از جمله مباحثی بود که در این دیدارمطرح شد.

وی توضیح داد: در این دیدار گزارشی هم از وضع خانه کارگر ارائه شد که سال گذشته این نهاد نزدیک به 280 هزار عضو گرفته و امسال هدفگذاری این خانه روی 300 هزار عضو و توسعه مراکز رفاهی اعضا و تقویت بنیان تشکلهای کارگری و نیز مخالفت با ادغام منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی با نظام بیمه و سلامت متمرکز شده است.

به گفته صادقی در این دیدار نماینده برخی از تشکلهای کارگری از جمله کیان تایر و نماینده کارگران قراردادی در حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت سخنانی ایراد کردند و هر کدام پیرامون مشکلات و مصائب کارگزاران که امروز واحدهای تولیدی با آن مواجه هستند سخن گفتند و از آیت الله هاشمی استمداد طلبیدند که به دولت توصیه کنند به واحدهایی که تحت فشار و بحران هستند نگاه ویژه ای داشته باشند.

صادقی اضافه کرد: مشکلات کارخانه ها و واحدهای تولیدی و قانون کار از جمله مباحثی بود که در این جلسه از سوی دبیرکل خانه کارگر مطرح شد.

سیام(3)**ج.م***1449
کد N253601

وبگردی