آفتاب
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیون و علما از صدر اسلام تاکنون، چراغ هدایت مردم بوده‎اند

روحانیون و علما از صدر اسلام تاکنون، چراغ هدایت مردم بوده‎اند

نماینده ولی فقیه در لرستان به همراه اعضای ستاد بزرگداشت آیت‎الله کمالوند در جریان سفر به قم با آیت‎الله مکارم شیرازی و آیت‎الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‎های علمیه کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در این دیدارها ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد رحلت آیت‎الله کمالوند در لرستان، اعضای ستاد بزرگداشت از رهنمودهای آیت‎الله حسینی بوشهری و آیت‎الله مکارم شیرازی بهره‎مند شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در حاشیه این دیدارها با تاکید بر ضرورت تجلیل و تکریم علمای دین و نکوداشت این افراد اظهار کرد: روحانیون و علما همواره به عنوان یک دژ محکم در برابر هجمه‎های دشمنان اسلام و نظام ایستادگی و مقاومت کرده‎اند.

حجت‎‎الاسلام میرعمادی با بیان اینکه روحانیون و علما همواره از صدر اسلام تاکنون به عنوان چراغ هدایت مردم محسوب می‎شده‎اند، افزود: مردم همیشه از وجود روحانیون و علما در امور خود بهره‎مند بوده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه نقش روحانیون و علمای لرستان بر هیچ کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت، تجلیل و ادای احترام به مقام این عالمان مجاهد به ویژه آیت ‎الله کمالوند است.

به گزارش ایسنا، همایش پنجاهمین سالگرد رحلت حضرت آیت‎الله العظمی حاج آقا روح‎الله کمالوند(ره) در خرم‎آباد برگزار می‎شود که در فراخوان این همایش محورها و همچنین نحوه ارسال مقالات اطلاع‎رسانی شده است.

مطابق اعلام دبیرخانه برگزاری همایش صاحب نظران، اساتید و علاقه‎مندان می‎توانند تا 20 اردیبهشت ماه سال‎جاری برای ارسال مقالات خود به این همایش اقدام کنند. متقاضیان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.Lorestan.ismc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N249919

وبگردی