آفتاب

نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی برگزار می‌شود

نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی برگزار می‌شود

نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی، 16 تا 18 اردیبهشت ماه با هدف گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر آزیتا آسایش، دبیر اجرایی نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی افزود: این کنفرانس در چهار بخش ارائه مقالات تخصصی، کارگاه آموزشی، نمایشگاه تخصصی و پانل تخصصی پرسش و پاسخ دانشجویی با صاحبان صنایع برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس 500 مقاله تخصصی به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شود، تصریح کرد: در مجموع 703 مقاله تخصصی به دبیرخانه نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ارسال شد که از این تعداد 500 مقاله پذیرفته شده است که 200 مقاله به صورت شفاهی و 300 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این کنفرانس به صورت دو سالانه برگزار می شود که هدف اصلی آن تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است.

آسایش خاطرنشان کرد: نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در حوزه های علم و فناوری الیاف و تکسچرایزینگ، علم و فناوری پلیمرها، ریسندگی، بافندگی و بافندگی حلقوی، منسوجات بی بافت (فرش و کفپوش ها)، منسوجات صنعتی و کامپوزیت ها، منسوجات هوشمند و نظامی، رنگرزی، چاپ و تکمیل، فناوری نانو، مدیریت و بهره وری صنایع نساجی، طراحی و تولید پوشاک، کنترل کیفیت، شبیه سازی، بهینه سازی و مدل سازی، علم و سنجش رنگ و بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های جانبی این کنفرانس گفت: در حاشیه برگزاری این کنفرانس نمایشگاه تخصصی و کارگاه های آموزشی برگزار می شود که در نمایشگاه این کنفرانس صاحبان صنعت، شرکت ها و کارخانه‌های حوزه نساجی حضور دارند.

انتهای پیام

کد N244998

وبگردی