آفتاب

نعمتی نسبت به آن چه یک کلاغ‌، چهل کلاغ در مورد کارهای دولت دانست اعتراض کرد

نعمتی نسبت به آن چه یک کلاغ‌، چهل کلاغ در مورد کارهای دولت دانست اعتراض کرد

نماینده مردم اسدآباد نسبت به آن چه که آن را یک کلاغ‌، چهل کلاغ در مورد کارهای دولت دانست اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزرای دانشجویان ایران (ایسنا) بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی اظهار کرد: نظارت به عملکرد دولت نباید به صورتی باشد که حرکت‌های مثبت دولت نادیده گرفته شود؛ برخی مسائلی که در صحن علنی مجلس طی چند روز اخیر مطرح شد واقعیت ندارد و به اصطلاح یک کلاغ چهل کلاغ شد

وی با تاکید بر این که با نظارت بر عملکرد دولت و حساس بودن نسبت به فعالیت‌های دولت موافق است، ادامه داد: نباید این نظارت‌ها به صورتی باشد که حرکت‌های مثبت دولت نادیده گرفته شود. در گذشته همایش‌هایی در کیش و خراسان برگزار شد اما برخی از دوستان در این زمینه تذکر ندادند؛ بنابراین باید مشخص شود که چرا امروز به اهدای سه سکه بهار آزادی به زحمت کشان قشر معلول اعتراض می‌شود و به اصطلاح یک کلاغ و چهل کلاغ می شود.

نعمتی همچنین از نمانیدگان خواست تا مواضع خودشان را مشخص کنند و گفت:‌ با وجود این که از دولت اعلام حمایت می شود اما از تمامی دوستان تقاضا می کنم که در موضع گیری‌های خود شفاف باشند و قضاوت را به مردم بسپارند.

وی همچنین با اعتراض به واگذار شدن زمان نطق اضطراری چنج دقیقه‌ای از سوی برخی نمایندگان به دیگران،‌ از کمیسیون آیین نامه خواست تا در این مورد بازنگری کند.

انتهای پیام

کد N241061

وبگردی