آفتاب
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت افزایش سهم تعاون استان زنجان در اقتصاد

ضرورت افزایش سهم تعاون استان زنجان در اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, بر ضرورت افزایش سهم تعاون استان زنجان در اقتصاد تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های استان توجه به بخش تعاون است.

مدیرکل جدید,تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر بیکاری بعنوان یکی از دغدغه های استان زنجان گفت: برای رفع این دغدغه اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار"ایلنا"احمد غریوی "در مراسم معارفه خود اظهارگفت: مردم استان زنجان با تقدیم شهدای بسیار مردمی پاکدست، ولایی و ارزشمند محسوب می‌شوند.

غریوی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان توجه به بخش تعاون است ,گفت: با مردم زنجان عهد و پیمان می‌بندم بر اساس ظرفیت در خدمت مردم استان باشم.

غریوی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: منابع طبیعی و زیست‌محیطی استان زنجان می‌طلبد به این ظرفیت‌ها بیشتر توجه شود.

وی درادامه اضافه کرد: استان زنجان به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی و دارا بودن راه‌آهن و آزاد راه و نزدیکی به بازارهای داخلی و خارجی و ارتباط با استان‌های مختلف دارای ظرفیت‌های معدنی و طبیعی بسیاری است.

مدیرکل جدید,تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, با اشاره به وجود زمین‌های مناسب و ارزان برای ساخت و ساز مسکن در زنجان تصریح کرد: جوانی جمعیت برای بهره‌گیری از توسعه اجتماعی و توان بالقوه اقتصادی و کشاورزی از دیگر ظرفیت‌های استان زنجان است‌.

غریوی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: همه مزیت‌های استان می‌تواند در سالی که اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده با عزم ملی و مدیریت جهادی شکوفا شود.

این مسئول دراستان زنجان, معضل بیکاری را از دغدغه‌های اصلی نظام عنوان کرد و افزود: برای رفع این دغدغه اقدامات لازم انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی وظایف و ماموریت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تعامل و هماهنگی با مسئولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان اداره کل و تعامل سازنده با نهادهای مدنی و تشکل‌های مردمی خدمات لازم ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, یکی از اولویت‌های استان را در توجه ویژه وتوانمند‌سازی در اقتصاد و نظارت بر تشکل‌های تعاونی و افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور,عنوان کرد و گفت:سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور باید به 25 درصد ارتقا یابد.

غریوی در پایان خاطرنشان کرد: با مردم زنجان عهد و پیمان می‌بندم بر اساس ظرفیت در خدمت مردم استان باشم

کد N230727

وبگردی