آفتاب

حضور حاج منصور ارضی در اینستاگرام! +عکس

 حضور حاج منصور ارضی در اینستاگرام! +عکس

حاج منصور ارضی از مداحان مشهور تهران و از منتقدان جدی جریان سیاسی اصلاح طلب است در دو انتخابات ریاست جمهوری سالهای 1384 و 1388 از محمود احمدی نژاد حمایت کرد اما در سالهای گذشته از منتقدان جریان سیاسی احمدی نژاد- مشایی بود.

 
    به گزارش آفتاب به نقل از پیام نو حاج منصور ارضی از مداحان تندرو که برخی سخنانش در محافل مذهبی جنجال به پا کرده است، در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور یافته است.
  حاج منصور ارضی از مداحان مشهور تهران و از منتقدان جدی جریان سیاسی اصلاح طلب است در دو انتخابات ریاست جمهوری سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ از محمود احمدی نژاد حمایت کرد اما در سالهای گذشته از منتقدان جریان سیاسی احمدی نژاد- مشایی بود.
وی که معمولا در پایان جلسات مداحی اش دست به موعظه های سیاسی می زند و بی محابا به جریان های سیاسی اصلاح طلب و منتقدانش می تازد، چند وقتی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال شده است و برخی از تصاویر و فیلم های کوتاه جلسات مداحی و روضه خوانی اش را در این شبکه اجتماعی که به نظر می رسد توسط فرد یا افرادی اداره می شود، منتشر می کند.
صفحه این مداح نزدیک به جریان اصولگرایان در اینستاگرام تاکنون ۴۳۱ تصویر یا فیلم کوتاه از وی منتشر کرده است و ۳۶۱۹ پیگیری کننده دارد.
کد N220922

وبگردی