آفتاب
امام جمعه خرم آباد:

تداوم پرداخت یارانه به همه اقشار امری غیرمنطقی است

تداوم پرداخت یارانه به همه اقشار امری غیرمنطقی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه درلرستان و امام جمعه خرم اباد گفت : تداوم پرداخت یارانه به همه اقشار امری غیر منطقی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میر عمادی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها افزود : این اقدام به منظور خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام شده وباید مسیری منطقی را طی کند که دولت در این راستا نیازمند همکاری مردم است .

وی اظهار داشت : با انصراف افراد توانمند ، کشور در مسیر توسعه و عمران گام خواهد بر داشت.

وی همچنین در ادامه با اشاره به ابلاغ ساسیتهای ملی سلامت از جانب مقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری همچون حکیمی عارف و ژرف اندیش سیاستهای کلی همه بخش های جامعه را ابلاغ می کند .

وی افزود : این اقدام امید هر چه بیشتر را در دل مردم در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورده و امید است که با اهتمام دولت، جامعه دغدغه بیماری ، بهداشت و درمان نداشته باشد.

وی همچنین افزود:قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا بیانگر مداخله در امور داخلی ایران است چراکه خواهان آزادی فتنه گران و تاسیس دفتر در تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه آنان سعی در رواج نا امنی و نا هنجاری در ایران اسلامی هستند، اظهار داشت : مردم ایران کارنامه سیاه اتحادیه اروپا رافراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد : ملت ایران هرگز اجازه تاسیس جاسوس خانه اتحادیه اروپا در ایران را نخواهند داد و این گونه اقدامات و قطعنامه های آنان هیچگونه اعتباری نزد این مردم ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توقف عملیات اجرایی سدمعشوره در کوهدشت گفت : این طرح از مطالبات به حق مردم استان است وباید اجراشود و تعطیل بردار نیست.

وی افزود : مشکلات و موانع این طرح باید از مسیر قانونی بر داشته شود و در پیگیری های اخیر مسوولان استان ،قرار است در هفته اینده مشکلات برطرف شود و این پروژه در استان اجرا شود .

7274
کد N216985

وبگردی