آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای

به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای، جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشور را گرامی داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

جامعه اسلامی دانشجویان بر خود لازم می بیند که در سالروز غرور آفرین، ملی فناوری هسته ای یاد شهیدان بزرگ این راه را هم چون علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن را گرامی دارد، شهدای علمی که چندین سال است که دیگر بر سر سفره سال تحویل عید، کنار فرزندان و خانواده خویش حضور ندارند و تنها یادشان زینت بخش لحظات سال تحویل می‌باشد.

شهدایی که همراه با همکاران مخلص و اندیشمندشان با توکل بر خداوند رحیم و رهنمودهای گشایش بخش مقام معظم رهبری و دعای خیر ملت قدم در راهی نهادند که هنوز بسیاری از ملت ها و دانشمندان نتوانسته اند راه آنان را بپیمایند امروز آرزوی هر جوان و دانشجوی ایرانی است که بتواند جای این شهدای علمی را پر کرده و با دست خالی در زمینه های مختلف علمی در راه تعالی این مرز و بوم قدم بردارد.

امروز که مستکبرین عالم نیز فهمیده‌اند دیگر جنگ و کودتا و تحریم و ترور قطار پر قدرت انقلاب را نمی تواند از ریل خود خارج نماید و حتی اگر دست جوانان میهن را با تحریم های کمر شکن ببندد جوانان و دانشجویان متفکر ایرانی با توکل بر خدا و هوش و استعداد ایرانی حتی با دست بسته در مقابل ابر قدرت های پوشالی سر خم نمی کنند، عده ای معدود چون چشم امیدشان به کدخدایان خود ساخته و جهان لیبرالی متمدنانه ای که هم جنس بازی و زنا و فروپاشی بنیان های اجتماعی در آن به وفور یافت می شود هر روز به تضعیف روحیه جوانان ملت دست می زنند ولی بدانند که «مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین» و دیر نباشد دیدن روی سیه رویانی که خائنانه در صدد دلسرد نمودن مردم از ایستادن بر پای خویش و عدم کرنش و تعظیم در مقابل آمریکا و اتحادیه اروپا هستند.

جا دارد در این زمان که فرزندان انقلاب در پشت میزهای هزار رنگ ژنو مشغول بحث و چانه زنی های دیپلماتیک بر سر حق مسلم مردم انرژی هسته ای هستند و رئیس جمهور محترم مان ما را تندرو و سیاه نما خطاب می کند در یکی از روزهای اقتدار آمیز ایران اسلامی چند جمله ای از وصیت نامه امام راحل را به عنوان هدیه به ایشان تقدیم نماییم.

"و ملت ما بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به‌ ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی‌شناسند. و در رأس آنان امریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می‌شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانه «اسرائیل بزرگ»! آنان را به هر جنایتی می‌کشاند. و ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسین اردنی این جنایت پیشه دوره گرد، وحسن و حسنی مبارک هم‌آخور با اسرائیل جنایتکارند و در راه خدمت به امریکا و اسرائیل از هیچ خیانتی به ملتهای خود رویگردان نیستند."

"اینجانب به همه نسلهای حاضر و آینده وصیت می‌کنم که اگر بخواهید اسلام و حکومت الله بر‌قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از کشورتان قطع شود، این انگیزه الهی را که خداوند تعالی در قرآن کریم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهید؛ و در مقابل این انگیزه که رمز پیروزی و بقای آن است، فراموشی هدف و تفرقه و اختلاف است. بی‌جهت نیست که بوقهای تبلیغاتی در سراسر جهان و ولیده‌های بومی آنان تمام توان خود را صرف شایعه‌ها و دروغهای تفرقه‌افکن نموده‌اند و میلیاردها دلار برای آن صرف می‌کنند. بی‌انگیزه نیست سفر‌های دائمی مخالفان جمهوری اسلامی به منطقه. و مع‌الأسف در بین آنان از سردمداران وحکومتهای بعض کشورهای اسلامی، که جز به منافع شخص خود فکر نمی‌کنند و چشم و گوش بسته تسلیم امریکا هستند دیده می‌شود.

"و بدانید که نژاد آریا و عرب از نژاد اروپا و آمریکا و شوروی کم ندارد و اگر خودی خود را بیابد و یأس را از خود دور کند و چشم‌داشت به غیر خود نداشته باشد، در درازمدت قدرت همه کار و ساختن همه چیز را دارد. و آنچه انسانهای شبیه به اینان به آن رسیده‌اند شما هم خواهید رسید به شرط اتکال به خداوند تعالی و اتکا به نفس، و قطع وابستگی به دیگران و تحمل سختیها برای رسیدن به زندگی شرافتمندانه و خارج شدن از تحت سلطه اجانب."

انتهای پیام

کد N215063

وبگردی