آفتاب

چگونه زیبایی خود را دوباره بدست بیاوریم؟

چگونه زیبایی خود را دوباره بدست بیاوریم؟

زیبایی یک خواست همگانی است و همه ما برای اینکه زیباتر به نظر برسیم تلاش می کنیم.

زیبایی یک خواست همگانی است و همه ما برای اینکه زیباتر به نظر برسیم تلاش می کنیم. افراد مشهور و غیر مشهور فراوانی در جهان از ریزش مو و کچلی رنج می برند و برای داشتن ظاهر زیباتر سعی می کنند تا موهای از دست رفته خود را دوباره بدست آورند. به طور کلی مو، برای خانمها و آقایان یکی از مهمترین مولفه های زیبایی است و مطابق تحقیقات صورت گرفته علاوه بر زیبایی ظاهری فرد بر روی روحیه و حس اعتماد به نفس افراد هم تاثیر بسزایی دارد.
افراد بسیاری هستند که به سبب موقعیت اجتماعی افراد شناخته شده ای هستند و برای ترمیم موهای از دست رفته به کاشت مو روی آورده اند.
اگر در بین ورزشکاران مطرح در جامعه نگاهی بیندازیم، لیست بلند بالایی از افراد به چشم می خورند:
عبدالله ویسی: گواردیولای وطنی از مربیان خوش نام ، خوش اخلاق و جوان فوتبال کشورمان است.
فرهاد کاظمی: مربی سابق تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان
یحیی گل محمدی: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس
مارکار آقاجانیان: بازیکن سابق آرارات و پاس تهران
سید جلال حسینی و .....
این لیست بلند بالا فقط مربوط به فوتبال نیست و در سایر گروههای شغلی مانند پزشکان، هنرمندان و ... نیز دیده می شود.
آنچه که همه ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم، داشتن ظاهری زیبا همراه با حفظ سلامتی است. تبلیغات فراوانی در سایتها و کانالهای ماهواره ای دیده می شود. از انواع قرص و شربت و کاشت مو به روشهای قدیمی، اما نه تنها تضمینی برای رفع مشکل طاسی سر در آنها دیده نمی شود، بلکه سلامتی فرد را نیز تهدید می کند.
کلینیک کاشت و ترمیم موی نوین با استفاده از راهکارها و متدهای بروز در زمینه کاشت و ترمیم مو، بهترین گزینه برای بازیابی زیبایی شماست. ویژگیهایی که این مرکز را از سایر مراکز مشابه متمایز می کند، عبارتست از:
مجوزترميم مو از نهاد هاي مربوطه
رعايت بهداشت موسسه
دارا بودن مشاورين صادق و قابل اعتماد
هزينه مناسب

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این مرکز، به وبسایت http://www.novinhair.com مراجعه نمایید و یا با ارسال عدد 6 به سامانه 100081000 منتظر تماس از طرف کارشناسان مرکز تومیم و کاشت موی نوین باشید.
کد N192107

وبگردی