آفتاب

هشدار ملک‌شاهی به وزیر نیرو: تاکنون با وساطت ازتجمع مردم جلوی سازمان نیرو جلوگیری کرده‌ایم

هشدار ملک‌شاهی به وزیر نیرو: تاکنون با وساطت ازتجمع مردم جلوی سازمان نیرو جلوگیری کرده‌ایم

نماینده مردم کوهدشت گفت: از ملت و نمایندگان سوال می‌کنم آیا دولتی که دستش به خون صدها هزار انسان آلوده است صلاحیت اظهار نظر درباره‌ی حقوق بشر را دارد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الله یار ملک‌شاهی در نطق میان دستور امروز ( دوشنبه) گفت: قوانین بین‌المللی با مستمسک قرار دادن حقوق بشر به جان بشریت افتاده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: در این روزها ملت شاهد معجزه کلام رهبر فرزانه بود. این که مقام معظم رهبری عدم خوشبینی خود به آمریکایی‌ها و غربی‌ها را اعلام کرده بودند و آمریکای پلید از طریق مسئولان خود و نماینده‌ی اروپا که بر خلاف پروتکل موجب رسوایی خود و دوستانش شد و آقای بان‌ کی مون که تحت تاثیر لابی صهیونیستی آن جملات مداخله جویانه را مطرح کرد همه و همه نشان از ظهور کلام رهبر فرزانه دارد.

وی یاد آور شد: البته امام (ره) سالها قبل فرمودند: " آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند". بنده نیز شعار مرگ بر آمریکا را بر زبان دارم.

ملک شاهی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی کشور گفت: تحقق حماسه سیاسی در سال 1392 موجب استحکام نظام قدرتمند اسلامی شد.

نماینده‌ی مردم کوهدشت با تذکر به رئیس جمهور و وزیر نیرو نسبت به اختلالات به وجود آمده در روند اجرای پروژه‌ی سد تنگ محشور گفت: عملکرد نسنجیده وزارت نیرو بیم ایجاد خطر در استان کرمانشاه را به وجود آورده است. سد تنگه محشور پس از 20 سال مطالعه با هدف آبرسانی به زمین‌های کشاورزی و تامین آب شرب مردم از سه سال قبل دارای ردیف بودجه شد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کار را شروع کرد.

وی افزود: تاکنون 60 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است ولی متاسفانه اقدام نسنجیده برخی کارشناسان در اجرای سد موجب تشکیک در عملکرد وزیر نیرو و رئیس جمهور شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشدار داد: به وزیر نیرو هشدار می‌دهم تاکنون با وساطت امام جمعه و نماینده‌ی شهرستان کوهدشت از تجمع مردم جلوی سازمان نیرو جلوگیری کرده‌ایم اما مسئولیت هر گونه اتفاقی با شماست.

ملک شاهی با اشاره به آمار بیکاری گفت: تخصیص منابع به صورت تبعیض آمیز موجب اجرا نشدن مواد قانون اساسی شده است. نرخ بیکاری در برخی استانها 50 درصد است و نرخ بیکاری در کوهدشت چهار برابر نرخ بیکاری کشوری است.

وی در پایان با اشاره به اشکالات به وجود آمده در پروژه‌ی جاده اسلام آباد غرب و وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

انتهای پیام

کد N185920

وبگردی