آفتاب
نوبخت در جمع خبرنگاران تشریح کرد:

آخرین تصمیمات دولت در آستانه سال 93

آخرین تصمیمات دولت در آستانه سال 93

سخنگوی دولت با اشاره به آخرین مصوبات جلسه هیات وزیران گفت: با توجه به اینکه آخرین جلسات دولت در سال 92 در حال برگزاری است بعد از اینکه در خصوص تکمیل و تتمیم پرداخت های جاری و عمرانی تصمیم گیری کردیم برای جبران بخشی از خسارات مربوط به خشکسالی در هرمزگان و حوادثی که در گذشته در چهارمحال و بختیاری روی داده بود تصمیم گیری هایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت مصوباتی برای تامین بخش خسارت های خشکسالی در هرمزگان و حوادث گذشته در چهارمحال و بختیاری داشت که برای پرداخت نقدی به صورت تسهیلات و اعتبارات تصمیم گیری شد.

وی افزود: همچنین تصمیم گیری هایی به منظور اجرای منظم و اثربخش اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه های اجرایی صورت گرفت و دولت تا پایان اسفندماه نقشه راه و نحوه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را ارایه خواهد کرد.

نوبخت تاکید کرد: دولت سیاست های  اقتصاد مقاومتی را در راستای توسعه کشور بسیار نافع و موثر می داند و اجرای آن را یک روز هم به تاخیر نخواهد انداخت و  تاخیر در این زمینه را جایز نمی داند.

وی همچنین به تصمیم هیات وزیران در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی بین دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص توزیع این اعتبارات بین دستگاه های اجرایی اقدام خواهد کرد.

کد N177163

وبگردی