آفتاب
استاندار قم در دیدار گروه پدافند حضرت معصومه (س):

دشمن جرات نزدیك شدن به سایت فردو را ندارد

دشمن جرات نزدیك شدن به سایت فردو را ندارد

فرصت ها و تهدیدهای احصاء شده در ارتباط با پدافند غیرعامل در ادارات استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ضروری است مجموعه دستگاه ها در این بحث مهم با یکدیگر تعامل و هماهنگی خوبی داشته باشند تا به آمادگی کامل برسیم.

استاندار قم در دیدار با گروه پدافند حضرت معصومه (س): دشمن جرات نزدیک شدن به حریم شهر مقدس قم و سایت فردو را ندارد حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفت: گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از توانمندی و آمادگی کاملی برخوردار است و دشمن جرات نزدیک شدن به حریم شهر مقدس قم و سایت هسته‌ای فردو را ندارد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در دیدار گروه پدافند حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند هوایی در حراست از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: سربازان دلاور و رشید پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با اقتدار و قدرت، در هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب دفاع می کنند که شایسته تقدیر است.


نماینده عالی دولت در استان قم، تصریح کرد: آمریکا از هر فرصتی استفاده می‌کند و شما فرزندان رشید جمهوری اسلامی و سلحشوران دفاع مقدس، باید همواره در بالاترین سطح از آمادگی برای مقابله با دشمن باشید.


صالحی منش افزود: ایران از بالاترین دانش صلح آمیز هسته‌ای برخوردار است و این موضوع مدیون خون شهداء و دلاوران عرصه‌های جنگ و حماسه است و باید همیشه و در همه حال آماده باشیم تا دشمنان حتی خیال ماجراجویی را در اذهان خود نپروراند.


استاندار قم خاطرنشان کرد: فرصت ها و تهدیدهای احصاء شده در ارتباط با پدافند غیرعامل در ادارات استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ضروری است مجموعه دستگاه ها در این بحث مهم با یکدیگر تعامل و هماهنگی خوبی داشته باشند تا به آمادگی کامل برسیم.

در ابتدای این دیدار، فرمانده گروه پدافند حضرت معصومه (س) با اشاره به توانمندی‌های زیاد این گروه اظهار کرد: برای دفاع همه جانبه از آسمان شهر مقدس قم و سایت هسته‌ای فردو در آمادگی کامل به سر می‎بریم واز توان موشکی بالایی برای این امر برخوردار هستیم.

وی افزود: پدافند هوایی محل حضور دلاورمردان و حماسه سازانی است که به طور شبانه روز، حافظ حریم آسمان ولایت هستند و در این راه، از بذل جان خود، دریغی ندارند

 

کد N173022

وبگردی