آفتاب

یک فعال دانشجویی: حماسه سیاسی در سال 92 به وقوع پیوست/امسال تخریب و افراط کمتر شد

یک فعال دانشجویی: حماسه سیاسی در سال 92 به وقوع پیوست/امسال تخریب و افراط کمتر شد

دبیرکل مجمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال 92 از لحاظ سیاسی سال خاصی بود؛ چراکه حماسه سیاسی مدنظر رهبری به وقوع پیوست.

داراب بازیار عبدالسلیمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: سال 92 برای حوزه‌هایی مثل مطبوعات و فضای فعالیت سیاسی، سال خوبی بود و فضای تخریب و افراط‌گرایی نیز کمتر شد. با حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز پتانسیل‌های نظام برای جهانیان آشکار شد.

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی در سال 92 خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال از حماسه سیاسی صحبت کردند و با انتخابات ریاست جمهوری فرمایشات ایشان به وقوع پیوست که موجب اعتبار و منزلت بیشتر نظام در جهان شد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه "سال 92 با سال‌های پیشین خود متفاوت بود"، افزود: در چند سال گذشته فضای سیاسی کشور به سمتی پیش رفت که در عرصه‌های مختلف در سیاست داخلی و خارجی به انزوا کشیده شده بود که ادامه این روند موجب ضعف در نظام می‌شد اما با روی کار آمدن دولت جدید، حضور مردم و همراهی نظام ایران دوباره در عرصه‌های جهانی خوش درخشید.

عبدالسلیمانلو همچنین با اشاره به فضای پیش رو در عرصه سیاسی کشور گفت: پیش‌بینی برای سیاست بویژه سیاست ایران سخت است اما امیدواریم که در سال 93 دولت در عرصه‌های بین‌الملل، اقتصاد و مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و رشد چشمگیری در این حوزه‌ها را تجربه کنیم.

انتهای پیام

کد N168792

وبگردی