آفتاب

بورس؛ شغل دوم و درآمد اول

بورس؛ شغل دوم و درآمد اول

امروزه عبارت "بورس؛ شغل دوم و درآمد اول" با شتابی بیشتر از افزایش تجربه و دانش سرمایه گذاری لازم برای تحقق این شعار در حال گسترش است!

امروزه عبارت "بورس؛ شغل دوم و درآمد اول" با شتابی بیشتر از افزایش تجربه و دانش سرمایه گذاری لازم برای تحقق این شعار در حال گسترش است! این در حالیست که اگرچه بازدهی بازار سرمایه در ایران و جهان می تواند به مراتب بالاتر از سپرده های بانکی و اوراق قرضه و خرید و فروش املاک باشد، ولی چنانچه دانش لازم برای سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، می تواند به مثابه قمار( بازی برد-باخت) غیر اصولی، سرشار از ریسک و توام با ضررهای جبران ناپذیری باشد.
هدف مجتمع فنی تهران از برگزاری دوره های مرتبط با صنعت سرمایه گذاری و بطور تخصصی بورس اوراق بهادار، ارتقای دانش تخصصی سرمایه گذاری  و انتقال تجربیات مفید در این زمینه است. به نحوی که افراد شاغل در این بازار و یا علاقه مندان ورود به این حوزه  با رویکردی کاربردی در بازار ایران دانش لازم و قابل اتکایی فراتر از سطح آکادمیک موجود را کسب کنند. برای رسیدن به سود دهی معقول و مستمر با پذیرش ریسکی معقول.
دپارتمان مالی مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک و نارمک در راستای رسیدن به اهداف فوق اقدام به برگزاری دوره های مرتبط با سرمایه گذاری به صورت فشرده در قالب   کمپ های ویژه ی نوروز کرده است.
دوره مبانی مدیریت سرمایه گذاری در بازار سرمایه (بورس) :  مقدماتی پیرامون بازارها و ابزارهای مالی ایران و جهان، خلاصه ای از نحوه معاملات و مقررات معاملات، مقدماتی پیرامون مدیریت سرمایه گذاری و تحلیلگری و ارزشگذاری اوراق بهادار، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و تحلیل بنیادی مقدماتی، چارتینگ و تحلیل فنی مقدماتی در بازار سرمایه و مقدماتی در خصوص تحلیل روانشناختی(مالی رفتاری) در بازار سرمایه، نکات و راهکارهای ارائه شده توسط نوابغ و بزرگان بازار سرمایه.

دوره تخصصی تحلیل بنیادی(Fundamental) :  به روز ترین و کاربردی ترین مطالب در خصوص تحلیل فاندامنتال، تجزیه تحلیل اقتصاد و صنعت و صورتهای مالی و تحلیل بنیادی پیشرفته.

دوره های تحلیل فنی (Technical) و تحلیل روانشناختی : تحلیل تکنیکی پیشرفته شامل نظریات کلاسیک و نوین، تحلیل فنی و روانشاسی بازار سرمایه و ارائه به روز ترین مطالب در این خصوص و همچنین آموزش نرم افزارهای مرتبط به صورت کارگاه های عملی تحلیلگری.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپ های نوروزی مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک و نارمک، می توانید به سایت www.mftcamp.ir  مراجعه فرمائید و یا با شماره های 88889796 (ونک) یا 77203060 (نارمک) تماس حاصل نمایید.
کد N166871

وبگردی