آفتاب
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری :

ایران با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی به سمت اقتصاد اسلامی رهنمون می شود

ایران با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی به سمت اقتصاد اسلامی رهنمون می شود

تهران- ایرنا- نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با اجرای این سیاست ها کشور ما می تواند به سمت اقتصاد اسلامی رهنمون شود.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: وقتی دستوری از طرف مقام معظم رهبری صادر می شود هریک از ما باید ببینیم برای تحقق آن چه وظیفه ای داریم.

وی اظهارداشت: برای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید با برگزاری همایشی با حضور روحانیون فاضل و صاحب نظر مبانی فقهی و قرآنی آن مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین باید شیوه های کاربردی و اجرایی نمودن این راهبرد بررسی شود تا اقشار مختلف مردم مانند تولید کنندگان ، صاحبان حرف و صنایع ، اساتید اقتصاد، بانوان و دولتمردان در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز افزود: باید برای مردمی کردن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یک گفتمان و مطالبه عمومی آن بیش از پیش تلاش شود.

وی اظهارامیدواری کرد که بتوانیم از این مرحله که جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی امریکا و صهیونیسم و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است با پیروزی و سربلندی عبور کرده و پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه و منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری باشیم.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تشکر از اهتمام دولت نسبت به بهبود وضعیت دریاچه ارومیه از دولت خواست درباره فعال سازی بازارچه مرزی پلدشت و منطقه آزاد ماکو تلاش بیشتری کند.

حجت الاسلام دیرباز همچنین از مقام معظم رهبری بخاطر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مهدی قرشی به عنوان امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهارداشت: باید تجلیل و نکوداشت خاصی از زحمات و خدمات و مجاهدت های حجت الاسلام و المسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه و نماد و اسطوره مقاومت آذربایجان غربی به عمل آید.

سیام(1)9254** 1449
کد N162406

وبگردی