آفتاب
نماینده اسدآباد خبر داد

دریافت گزارش‌هایی از رانت‌خواری شوراهای شهر همدان

دریافت گزارش‌هایی از رانت‌خواری شوراهای شهر همدان

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت اعلام کرد: گزارش‌هایی مبنی بر رانت خواری اعضای شوراهای شهر استان همدان دریافت کرده‌ام.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت اعلام کرد: گزارش‌هایی مبنی بر رانت خواری اعضای شوراهای شهر استان همدان دریافت کرده‌ام.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، افزود: گزارشهایی مبنی بر تخلف اعضای شوراهای شهر در استان همدان دریافت کرده ایم که به طور قطع پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان نیز با توجه به حساسیت‌هایی که در استان وجود دارد به این موضوع حساس است و از متخلفان توضیح خواهیم خواست.

نعمتی با بیان اینکه امسال اعتبارات مناسبی برای استان دیده شده است، اظهار کرد: امسال بودجه استان با وجود کاهش بودجه در سطح کشور افزایش داشته است، در اعتبارات عمرانی اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد و مدیران باید به گونه ای پیگیری کنند که ثمرات این اعتبارات بسیار باشد.

وی تصریح کرد: برخی ردیف‌های اعتباری عمومی از جمله اعتبارات در حوزه آب و راه روستایی و آبیاری تحت فشار در بودجه وجود دارد که مدیران نباید از این اعتبارات غافل باشند چرا که این اعتبارات موجب حرکت استان می شود.

نعمتی افزود: اگر بخواهیم به بودجه مصوب استان دلخوش باشیم اتفاق جدیدی در توسعه استان نمی‌افتد پس باید به دنبال ردیف‌های ملی در اعتبارات باشیم.

وی از مدیران خواست تا ضمن ارتباط با نمایندگان استان در راستای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره توزیع استانی بودجه‌ها نیز گفت: بودجه استان بر مبنای شاخص‌ها توزیع می شود اما شهرستانها از این روند راضی نیستند.

وی تصریح کرد: مسؤولان شهرستان‌ها توقع دارند تمام نقاط استان در سطح کلان و برابر دیده شوند و این صحبت‌ها که برخی می گویند در سطح شهرستان‌ها پروژه ای برای تخصیص اعتبار وجود ندارد، نمی پذیریم.

نعمتی اعلام کرد: اگر این صحبت که پروژه ای در شهرستان وجود ندارد، درست باشد باز هم مسؤولان عمرانی استان مقصر هستند و باید بیش از اینها به شهرستان‌ها توجه کنند.

انتهای پیام

کد N157948

وبگردی