آفتاب

تایوان چشم به راه قهرمانان دوچرخه سواری ایران

تایوان چشم به راه قهرمانان دوچرخه سواری ایران

کوالالامپور – ایرنا – تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که در روز چهارم مسابقات تور لنکاوی توانست مقام نخست انفرادی این مرحله را از آن خود کند، دوچرخه سواران تایوانی را چشم به راه حضور قهرمانان ایرانی در این کشور کرد.

به گزارش ایرنا، در مرحله چهارم نوزدهمین دوره تور لنکاوی میرصمد پورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز توانست با پشت سرگذاشتن رقبای خود در یکی از حساس ترین مراحل این دوره از مسابقات جایگاه نخست را از آن خود کند و ضمن افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران، توانایی تیم پتروشیمی تبریز را نیز به رخ رقیبان بکشد.

از دیگر نکات قابل توجه مرحله چهارم تور لنکاوی می توان به حضور سه دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز در بین 15 نفر اول این مرحله اشاره کرد که یکی پس از دیگری با افتخار از خط پایان گذشتند.

پس از گذشت دوچرخه سواران تیم پتروشیمی تبریز از خط پایان، عکاس و خبرنگاران خارجی دقایق زیادی لنزهای خود را روی قهرمانان ایرانی متمرکز کردند تا افتخار آفرینی آنها را در این مرحله حساس به نمایش درآورند.

از دیگر نکات برجسته این مسابقات می توان به تلاش دوچرخه سواران تایوانی برای گفت وگو با دوچرخه سواران قهرمان ایرانی اشاره کرد.

یکی از این دوچرخه سواران تایوانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: موفقیت امروز تیم پتروشیمی تبریز که قرار است در تور تایوان نیز شرکت کنند به طور قطع در افزایش کیفیت این دوره از مسابقات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی حضور تیم پتروشیمی تبریز در تور تایوان را اعتباری برای این دوره از مسابقات عنوان کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده در پایگاه اطلاع رسانی تور تایوان، تیم پتروشیمی تبریز به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

علاوه بر تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز، تیم شهرداری این شهر نیز در رقابت های تایوان شرکت می کند.

ˈاحد کاظمی ˈ سرمربی تیم پتروشیمی تبریز نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از حمایت های پتروشیمی تبریز از تیم دوچرخه سورای، گفت: مراحل اولیه حضور تیم پتروشیمی تبریز در تایوان با موفقیت انجام شده است، اما با توجه به برخی از مشکلات تاکنون نمی توان در مورد این حضور اظهار نظر کرد.

وی افزود: با توجه به این که اقدامات اولیه برای حضور تیم پتروشیمی تبریز انجام شده است در صورتی که تیم موفق به حضور در این دوره از مسابقات نشود، پیامدهایی از قبیل جریمه نقدی برای تیم درنظر گرفته می شود که این موضوع در شان و جایگاه تیم ما نیست.

کاظمی تصریح کرد با توجه به موفقیت های تیم پتروشیمی تبریز در مالزی، حضور در تایوان نیز می تواند برگی بر موفقیت های تیم پتروشیمی بیفزاید.

رقابت های دوچرخه سورای تور تایوان از 18 اسفند آغاز می شود.

آساق**د.م**1611
کد N157259

وبگردی