آفتاب

نوروزی: از رقابت با مهاجمان تیم ملی نمی‌ترسم/ کروش به من اعتقاد دارد

نوروزی: از رقابت با مهاجمان تیم ملی نمی‌ترسم/ کروش به من اعتقاد دارد

رضا نوروزی مهاجم نفت تهران که بعد از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شد امیدوار است که در لیست نهایی کارلوس کروش قرار بگیرد و همراه با تیم ملی به جام جهانی برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نوروزی در مورد دعوت به تیم ملی گفت: «بعد از یک مدت نسبتا طولانی خیلی خوب شد که دعوت شدم. در این مدت بیشتر زحمت کشیدم و مزد زحماتم را گرفتم. البته الان کارم سخت‌تر شده و باید بیشتر تلاش کنم. در حال حاضر مهاجمان بسیاری خوبی در تیم ملی هستند ولی معتقدم چیزی از آنها کمتر ندارم و از رقابت با هم پستی‌هایم نمی‌ترسم.»
نوروزی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستی همراه با تیم ملی به جام جهانی بروی افزود: «فکر می‌کنم همه چیز دست خودم است و اگر تلاش کنم راهی برزیل می‌شوم. بازی‌های تیم ملی تا قبل از جام جهانی و همچنین 3 بازی پایانی در لیگ برتر برای من بسیار مهم است. فکر می‌کنم کروش به من اعتقاد دارد و از سبک بازی‌ام خوشش می‌آید. قبلا هم که مصدوم نشده بودم در تمامی اردوها حاضر بودم و امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم.»
نوروزی در پایان در مورد شانس قهرمانی نفت در لیگ برتر خاطرنشان کرد: «تیم ما به اندازه دیگر مدعیان شانس دارد و هنوز چیزی را از دست ندادیم. ما دو بازی سخت با استقلال و سپاهان داریم و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید این دو تیم را ببریم.»
43 43

کد N152282

وبگردی