آفتاب
آملی لاریجانی تشریح کرد

دستاوردهای سفر «قضایی» به کرمانشاه

دستاوردهای سفر «قضایی» به کرمانشاه

رییس قوه قضاییه در پایان سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه دستاوردهای سفر مسوولان عالی قضایی به این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در پایان سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: از مردم خونگرم، میهمان‌نواز و قهرمان کرمانشاه و مسوولان استان به ویژه امام جمعه، استاندار و رییس کل دادگستری و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: هدف اصلی ما در سفر به استان کرمانشاه بررسی تشکیلات دستگاه قضایی در این استان بود، اما اهداف مهم دیگری هم در دیدار با قشرهای مختلف از جمله خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان داشتیم. همچنین دیداری با نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در این استان داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود و نکات بسیار خوبی در آن مطرح شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با روحانیون استان کرمانشاه گفت: در این جلسه مسوولیت‌های عظیم روحانیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: ما در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با مشکلات این استان آشنا شدیم و من هم نکاتی را در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم این استان مطرح کردم.

وی با اشاره به دیدارش با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در استان کرمانشاه گفت: ما در این جلسه مشکلات قضات و کارکنان دستگاه قضایی را شنیدیم و امیدواریم بتوانیم پاره‌ای از آن‌ها را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: در این سفر کار مهمی انجام گرفت؛ مسوولان استان در گروه‌های مختلف با ریاست یکی از مسوولان قضایی به 14 شهر استان کرمانشاه سفر کردند و نتایج این سفرها را به جلسه مسوولان قضایی آوردند تا برای برطرف کردن مشکلات راه‌حل پیدا کنیم.

ادامه دارد...

کد N151592

وبگردی