آفتاب

تاکید معاون قوه قضائیه بر ارتقاء جایگاه سردفتری اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کشور

تاکید معاون قوه قضائیه بر ارتقاء جایگاه سردفتری اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کشور

تویسرکانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان کرمانشاه با حضور در جمع سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق این استان با تاکید بر ارتقاء و افزایش خدمت رسانی این دو حوزه مهم حقوقی به مردم گفت: یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارتقای جایگاه سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کشور است

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر انتظارات متقاضیان افزود: نیازمند تحول جدی در ارائه خدمات به شهروندان هستیم و این امر با استفاده از فناوری‌های نوین و گذر از شیوه های سنتی میسر خواهد شد.

معاون قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه ارتقاء جایگاه سردفتری در گرو افزایش اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی متقاضیان است؛ یکی از راه‌های کسب آن را اصلاح فرآیندها و افزایش سرعت و صحت در ارائه خدمات به مراجعان می باشد تاکید کرد: می بایست فرآیندهای زائد حذف و شیوه های اصلاح شده با اتکا به فناوری های جدید جایگزین آن گردد.

وی تصریح کرد: حذف اوراق بهادار یکی از مهمترین اقداماتی است که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همین راستا انجام داده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مناسب انجام امور در سامانه ثبت الکترونیک اسناد ادامه داد: ثبت الکترونیک اسناد رسمی یکی از امور مهمی بود که امسال توانستیم آن را اجرایی نماییم و این طرح آثار ملی بسیار ارزشمندی در حوزه شفاف سازی و تسریع و تسهیل امور مراجعان ایفا نموده و ان‌شاءالله در آینده آثار مثبت آن بیش از پیش نمایان خواهد گشت.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان بر تسریع در شکل گیری کانون سردفتران اسناد رسمی استان کرمانشاه تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه روسای جوامع سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان کرمانشاه ضمن بیان مطالب خود بطور جداگانه، از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بهبود سیستم ها به منظور بهینه سازی خدمت رسانی به مردم و ارتقاء جایگاه سردفتران قدردانی کردند.

انتهای پیام

کد N151339

وبگردی