آفتاب

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان برگزار می شود

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان برگزار می شود

تبریز - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از روز سه شنبه 13 اسفند جاری به مدت دو روز در ساختمان قدیم مجلس برگزار می شود.

آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز پنجشنبه 15 اسفند نیز اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.

وی یادآوری کرد: دو موضوع مذاکرات هسته ای و اقتصاد مقاومتی در دستور کار اجلاس هفته آینده مجلس خبرگان رهبری قرار دارد و حضور سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در این اجلاس قطعی شده است.

آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: طی دو روز اعضای مجلس خبرگان در مورد موضوعات مختلف هم اندیشی خواهند کرد و موضوعات مختلف بررسی می شود.

وی اضافه کرد: در هر دوره از اجلاس خبرگان رهبری دو موضوع مهم داخلی و بین المللی مطرح و بررسی شده و متخصصان آن موضوع برای سخنرانی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری دعوت می شوند.

عضو کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روند پیشنهاد موضوعات و نیز سخنرانان، گفت: پیشنهادات این کمیسیون نیز به هیات رییسه ارایه شده است اما انتخاب موضوعات و سخنرانان ویژه اجلاس با نظر هیات رییسه است.

آیت الله هاشم زاده هریسی با بیان اینکه کمیسیون سیاسی و اجتماعی برای این دوره سه موضوع را به هیات رییسه پیشنهاد داده است، افزود: مذاکرات هسته ای، اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی به عنوان موضوعات و نیز وزیران امور خارجه، اقتصاد و دارایی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنرانان پیشنهاد شده است.

7236/587/245
کد N150771

وبگردی