آفتاب

کرانچار:بازیکنی را به خاطر این شکست متهم نمی کنم/به ادامه مسابقات امیدواریم

کرانچار:بازیکنی را به خاطر این شکست متهم نمی کنم/به ادامه مسابقات امیدواریم

سایت رسمی باشگاه سپاهان نوشت:

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در این دیدار دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم که در درقایق پایانی عدم تمرکز بازیکنانمان باعث شد تا دست خالی میدان را ترک کنیم

زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر با اعلام این مطلب گفت:در این دیدار دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. سپاهان توانست در بسیاری از دقایق نیمه دوم بر بازی مسلط شود و توسط شریفی هم به گل مساوی برسد، ولی در هفت دقیقه پایانی نیمه دوم به علت عدم تمرکز بازیکنانمان دو گل دیگر خوردیم.
وی افزود: این شکست تغییری در طرح و مسیر برای ادامه مسابقات نمی دهد و با برطرف کردن نقاط ضعف مان امیدوار به صعود از گروه هستیم.

کرانچار در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد اینکه آیا سپاهان امسال به نسبت سال های گذشته افت کرده یا خیر گفت: از لحاظ نتیجه بله. نتیجه اینگونه نشان می دهد که تیم ما افت کرده است  اما از لحاظ کیفیت بازی تیم ما به ویژه در نیمه دوم نمایش خوب و قابل قبولی داشت ولی متاسفانه در دقایق پایانی فرصت کسب امتیاز را از دست داد.
وی در پاسخ به سئوال دیگری در اینکه کدام خطوط سپاهان را مقصر اصلی این باخت می دانید اظهار داشت: من در سیستم کاری خودم کسی را مقصر نمی دانم و بازیکنی را متهم نمی کنم. با آنالیزی بازی نقاط ضعف مان را بر طرف می کنیم و با برنامه هایی که داریم در مسابقات بعدی با کیفیت بهتری ظاهر می شویم. 

 

251 41

کد N150532

وبگردی