آفتاب

نماینده کرج: مسوولان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همدلی کنند

نماینده کرج: مسوولان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همدلی کنند

تهران - ایرنا - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با مثبت توصیف کردن ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: امیدواریم تمام قوا با همفکری و همدلی به وظایف خود در تحقق این مورد عمل کنند و از اقدامات شعاری بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عزیز اکبریان روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: تنها راه عزت وسربلندی ملت ایران درمقابل فشارهای خارجی تکیه بر تولید داخلی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به رویکرد امریکا در قبال کشورمان اشاره کرد و گفت: دولتمردان آمریکایی بدانند که هر چه به دشمنی با ملت ایران ادامه دهند در دنیا بیشتر تحقیر خواهند شد.

اکبریان در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: ایران به مذاکرات خود جهت اعتماد سازی ادامه می دهد، ولی به دشمن خصوصا آمریکایی ها اعتمادی ندارد.

وی ادامه داد: طرف های مذاکره کننده باید بدانند که ایران هیچگاه از حقوق ملت در خصوص انرژی هسته ای صلح آمیز کوتاه نخواهد آمد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ اراده ای نمی تواند ملت ایران را از حق قانونی بازدارد و تحریم های ناجوانمردانه دشمن راه به جایی نمی برد، چرا که در نهایت دشمنان مانند سال های دفاع مقدس تسلیم ایران اسلامی می شوند.

اکبریان اظهار داشت: تیم هسته ای کشورمان نیز عزت، حکمت و دفاع از منافع ملی را سرلوحه مذاکرات قرار دهد و از آن عدول نکند.

وی در ادامه به وضعیت اتوبان تهران - شمال و عبور و مرور مردم از استان البرز و جاده چالوس اشاره کرد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی وزیر راه و شهرسازی شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سردار مومنی رییس راهنمایی و رانندگی، گفت: بهتر است که وی در مورد زوج و فرد کردن جاده چالوس اظهار نظر نکند چرا که این صحبت ها بار امنیتی در بر دارد.

اکبریان خاطر نشان کرد: نمایندگان البرز و مازندران اجازه نمی دهند که صحبت های غیرکارشناسی درباره این منطقه بیان شود.

وی در ادامه از مسوولان وزارت آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و نفت درخواست های استانی را مطرح کرد.

سیام**7261**1535
کد N149272

وبگردی