آفتاب

خمیرمایه شکل گیری انسان‌ها به آموزش و پرورش برمی‌گردد

خمیرمایه شکل گیری انسان‌ها به آموزش و پرورش برمی‌گردد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خمیر مایه شکل گیری انسان‌ها در هر جامعه‌ای به آموزش و پرورش آن جامعه بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "حمزه عبدکوند" در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه تربیت انسانها موجب بالندگی و پیشرفت جوامع است، اظهارکرد: هر گونه تلاش و صرف هزینه برای آموزش و پرورش و تربیت انسان‌ها کم است و با توجه به اینکه نهاد آموزش و پرورش بزرگترین نهاد تربیتی کشور محسوب می‌شود در جهت ارتقاء علمی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از بهترین کارگروه‌های شهرستان است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 جلسه برگزار شده است به طوری‌که شورای آموزش و پرورش شهرستان در استان همدان حائز رتبه برتر در سالجاری و سال گذشته شد. همچنین استان همدان نیز رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به برنامه‌های هفته امور تربیتی در هشت اسفندماه جاری از برگزاری همایش تجلیل از 120 مشاور پرورشی و معاون آموزشی این شهرستان به مناسبت همین هفته خبرداد و افزود: قطع به یقین برنامه‌های مختلف دیگری نیز به همین مناسبت در شهرستان توسط آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

"جعفر دهبانی" اضافه کرد: بعد آموزشی دانش آموزان به ابعاد پرورشی و فرهنگی نیز منوط بوده و تنها بعد آموزشی علم و تخصص دانش آموزان را شامل نمی شود.

انتهای پیام

کد N140305

وبگردی