آفتاب

راکد ماندن زمین صنعتی، اجحاف در حق سرمایه‌گذاران و مولدین اشتغال ‌

راکد ماندن زمین صنعتی، اجحاف در حق سرمایه‌گذاران و مولدین اشتغال ‌

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: راکد و بلااستفاده ماندن زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجحاف در حق سرمایه‌گذاران و مولدین اشتغال است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد ملاطفی در چهارمین جلسه هیئت داوری در سالجاری که با حضور نماینده حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جهت تعیین تکلیف قراردادهای راکد برگزار شد، افزود: پرونده 9 قرارداد راکد و بلااستفاده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به علت عدم انجام تعهدات در ساخت و ساز تعیین تکلیف شد.

وی افزود: این شرکت در صورت عدم ساخت و ساز زمین‌های واگذار شده طی چندین مرحله اخطار و اعطای مهلت داده و در صورتی که در مدت تعیین شده اقدامی انجام نشود با طرح موضوع در هیئت‌های داوری زمین‌های مربوطه را فسخ کرده و باز پس می‌گیرد.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل افزود: طی برگزاری این جلسات زمین‌های صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آزاد‌سازی شده و پس از طی مراحل قانونی به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار خواهد شد.

ملاطفی در پایان سخنان خود گفت: هیئت داوری پس از بررسی از مجموع 9 پرونده مطرح شده قرارداد یک واحد صنعتی را به علت عدم انجام تعهدات در قبال ساخت و ساز را فسخ کرده و به هشت واحد دیگر با اخذ تعهدات لازم و زمان‌بندی مشخص فرصت دوباره جهت ساخت و ساز اعطا کرد.

انتهای پیام

کد N140247

وبگردی