آفتاب
مدیر كل راه و شهرسازی مازندران:

33 اکیپ راهداری آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند

33 اکیپ راهداری آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند

33 اكیپ راهداری با 387 راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان در 17 راهدارخانه ثابت و 3 كانكس سیار راهداری آماده پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۳۳ اکیپ راهداری آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در جلسه شورای اداری این اداره کل که به منظور برنامه ریزی برای ایام نوروز برگزار شد، خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در نوروز ۹۳ شد.

وی، قدردانی از تلاش‌های تمام روسای ادارات غرب استان در پی اقدامات بهنگام بارش سنگین برف و همچنین پشتیبانی دیگر ادارات تابعه اظهار داشت: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده، و از همه تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازی استان انتظار ایجاد چنین فضایی را دارم.

اسد، با تقدیر از روسای ادارات تابعه که از کمیته ارزیابی اداره کل نتایج قابل قبولی دریافت کردند گفت: ارزیابی و بررسی روند کاری روسای ادارات به منزله ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف بوده و از روسای اداراتی که در این ارزیابی نمرات کافی نیاورند تقاضا می‌شود با بازنگری در مدیریت خود و رفع موانع کاری را برای بدست آوردن جایگاهی مناسب تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار استفاده بهینه از بخش خصوصی برای اجرای عملیات راهداری شد و تصریح کرد: ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۸۷ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان در ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۳ کانکس سیار راهداری آماده پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان هستند.

وی در زمینه اقدامات ایمن سازی محورهای استان نیز اظهار داشت: پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهایvsl (نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده)، نصب دوربین‌های نظارت تصویری– نصب تابلو‌های فلورسنتی جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه، تقویت علائم افقی وعمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محور‌ها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محور‌ها از جمله فعالیت‌های ایمنی است که باید توسط روسای ادارات در این ایام شدت بیشتری گیرد.

اسد ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۳ بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت تمامی مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون سوانح رانندگی در کشور و مازندران باشیم.

کد N140131

وبگردی