آفتاب

عملیات تروریستی در لبنان با حمایت برخی از کشورهای عربی منطقه انجام می شود

عملیات تروریستی در لبنان با حمایت برخی از کشورهای عربی منطقه انجام می شود

شهرری-ایرنا- نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شیمرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات تروریستی در لبنان با حمایت استکبار و پول برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می شود.

ˈاسماعیل کوثریˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: حمایت جبهه مقاومت از ملت سوریه استکبار جهانی و برخی از کشورهای منطقه را سخت نگران کرده و برای تغییر افکار عمومی از این شکست ها اقدامات تروریستی را در لبنان برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیش از هر کس دیگر در این اقدام دست داشته و از این برادر کشی سود می برد.

وی تاکید کرد: همه مردم لبنان و امت اسلامی می دانند استکبار جهانی با دلارهای نفتی عربستان سعودی سعی در ایجاد اختلال در سوریه و لبنان را دارد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت سوریه و لبنان بدانند هرچه خون مسلمانان در این کشورها ریخته شود مقاومت و ایستادگی بیشتری را از جوانان و مردم سوری و لبنانی خواهند دید و این به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی در دشمنی با استکبار است.

کوثری در ادامه به برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی در تهران اشاره کرد و افزود: حضور روسای پارلمان های کشورهای اسلامی در تهران به نمایش گذاشتن جایگاه و نقش ایران در معادلات بین المللی است.

او با اشاره به سیاست اسلام هراسی و ایران هراسی استکبار جهانی تاکید کرد: دشمنان ملت ایران با اسلام آمریکایی همانند برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس مشکلی ندارند و زیرا این نوع از اسلام هیچ خطری برای ادامه چپاول و غارت منافع امت اسلامی ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با برگزاری این اجلاس بیش از گذشته ضمن به نمایش گذاشتن امنیت داخلی نظام اسلامی شکست و بی اثر بودن سیاست های تحریمی استکبار علیه مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدیم.

1724/1914/ 605
کد N139821

وبگردی