آفتاب

استاندار کرمانشاه: نباید به رقم فعلی صادرات استان راضی باشیم

استاندار کرمانشاه: نباید به رقم فعلی صادرات استان راضی باشیم

استاندار کرمانشاه گفت: اگر می‌خواهیم صادرات خود را افزایش دهیم، باید زیرساخت‌های بازارچه‌ها و مرزهای خود را تقویت و شرایط لازم را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی بابادی در دهمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، از توانایی بالای استان در بخش صادرات سخن گفت و اظهار کرد: حجم بالای صادرات استان به عراق نشان دهنده این ظرفیت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حجم زیادی از صادرات ایران به عراق از مرزهای کرمانشاه صورت می‌پذیرد، اما نباید به وضع کنونی راضی باشیم و باید تمام توان خود را برای افزایش صادرات استان بکار گیریم.

رضایی بابادی همچنین بالا بودن ظرفیت مرزهای استان کرمانشاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر مشکلات موجود را مرتفع کنیم، می‌توانیم زمینه‌های افزایش صادرات خود را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به گذشت سه سال از رسمی شدن مرز پرویزخان از مرتفع نشدن مشکلات این بازارچه انتقاد کرد و گفت: آسفالت نشدن محوطه این بازارچه یکی از این مشکلات است که هیچ گاه مورد توجه مسوولین قرار نگرفته است.

رضایی بابادی افزایش ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی در ادامه توسعه پایدار و رشد هرچه بیشتر استان را مستلزم تلاش شبانه روزی مسوولین دانست و گفت: همه مدیران استان باید با تمام توان برای تحقق این امر تلاش کنند و بهتر است آن‌هایی که نمی‌توانند چنین وقتی را بگذارند، مسوولیت را به فرد دیگری واگذار کنند.

رضایی بابادی در پایان گفت: استان برای پیشرفت نیاز به کار جهشی دارد و در این راستا همدلی و هم افزایی تمام مدیران می‌تواند باعث پیشرفت کرمانشاه که خواسته به حق مردم این دیار است، شود.

انتهای پیام

کد N139716

وبگردی