آفتاب
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خواستار شد:

‌برخورد با متکدیان و معتادان خیابانی کرمانشاه در آستانه نوروز

‌برخورد با متکدیان و معتادان خیابانی کرمانشاه در آستانه نوروز

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خواستار ساماندهی و برخورد با متکدیان و معتادان خیابانی در آستانه نوروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، جواد جعفری در نشست هماهنگی برای استقبال از بهار که در شهرداری برگزار شد، گفت: در این ایام که عبور و مرور مردم بیشتر می‌شود و مسافران نوروزی از سایر نقاط کشور به کرمانشاه سفر می‌کنند، وجود متکدیان و معتادان مناظری ایجاد می‌کند که در شأن شهر کرمانشاه نیست.

وی معتقد است: ساماندهی این افراد خصوصا در نقاط گردشگر پذیر از جمله تاق‌بستان و پارک کوهستان باید در دستور کار باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل خود مردم برای همکاری با شهرداری در ایام نوروز، تاکید کرد: می‌توان در مدت باقی مانده از سال با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان را به عنوان "همیاران شهرداری" آموزش داد تا دانش آموزان مبلغ برنامه‌های ما برای خانواده‌ها باشند.

جعفری زیباسازی شهر را از مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید در دستور کار باشد، دانست و یادآوری کرد: می‌توان با توزیع گل و گلدان به صورت رایگان، مردم را نیز در زیباسازی شهر مشارکت داد.

وی در خصوص استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی نیز خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها و مسابقات جذابی که بیانگر فرهنگ و تمدن کرمانشاه باشد، برای مهمانان در نظر گرفته شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه معتقد است: زمانی‌که سال جاری به خوبی پایان پذیرد، می‌توان با روحیه مضاعف سال جدید 1393 را آغاز کرد.

جعفری تصریح کرد: تمام اقدامات شهرداری و شورای شهر در طول سال در این دو هفته پایانی سال نمود پیدا می‌کند و اگر ضعف و کاستی وجود داشته باشد، موجب دلسردی مردم خواهد شد.

انتهای پیام

کد N139713

وبگردی