آفتاب

ایمن سازی 4 نقطه از خط لوله نفت شهر -کرمانشاه

ایمن سازی 4 نقطه از خط لوله نفت شهر -کرمانشاه

4 نقطه از خط لوله 8 اینچ انتقال نفت خام، نفت شهر - کرمانشاه ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب، مهندس محمدامین عزیزپور رئیس تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب با اعلام این خبر گفت: این اقدام از کیلومتر 108 تا 117 خط لوله مذکور و در حد فاصل ایست بازرسی بالاطاق تا سرمیل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی در این محدوده درحال دوبانده نمودن جاده اسلام آباد به سرپل ذهاب بود که در چندین نقطه حریم اختصاصی خط لوله را نقض و حتی تا فاصله یک متری لوله اقدام به جاده سازی نموده بود که پس از بازدیدها و جلسات مستمر و مکرر، مسئولین اداره راه و شهرسازی متقاعد شدند که نسبت به ایمن سازی لوله با احداث دیوار حائل اقدام نمایند.

عزیز پور گفت: متأسفانه قبل از شروع عملیات احداث دیوارحائل، با شروع بارندگی های فصلی جاده دسترسی به لوله دچار ریزش و رانش زمین شد و لوله در معرض خطر جدی قرار گرفت، لذا به ناچار با ریختن مخلوط کوهی در پایین دست لوله (در حد فاصل جاده و لوله) وضعیت لوله در حالت تثبیت قرار گرفت.

عزیزپور اعلام کرد: در این عملیات پنج هزار متر مکعب مخلوط به منظور تثبیت لوله و احیای حریم آن استفاده شد.

رئیس تعمیرات خط منطقه غرب اضافه کرد: با مناسب شدن شرایط آب و هوایی، پیگیری های لازم برای برگرداندن مسیر لوله به حالت اولیه توسط اداره راه و شهر سازی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

کد N139710

وبگردی