آفتاب

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی و کنترل کیفیت آب و مواد غذایی در سطح عرضه و کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی از مهمترین اهداف این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد مهندس سید رشید غفاری در مراسم آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی استان در یاسوج افزود: این طرح از اول اسفند آغاز و به مدت 45 روز و تا 15 فروردین سال آینده از سوی مرکز بهداشت استان ادامه خواهد داشت.

وی اظهارکرد: 14 گروه سه نفره از بازرسان بهداشت محیط، مرکز بهداشت استان در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این افراد با مراجعه به کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی و اماکن عمومی و بین راهی و مناطق حساس آنها را مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.

غفاری تصریح کرد: سال گذشته از 6684 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی، اماکن بین راهی بازدید به عمل آمد و 199مورد نمونه برداری مواد غذایی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از سوی بهداشت محیط، مرکز بهداشت استان انجام شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از واحدهای تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی را از طریق شماره تلفن 07412232162و 07413336580 گزارش دهند.

انتهای پیام

کد N139707

وبگردی