آفتاب
شرعی در گفتگو با مهر:

رایزنی با مربیان بین المللی برای تیم ملی والیبال ادامه دارد/ والیبال ایران سال پرترافیکی را پیش رو دارد

رایزنی با مربیان بین المللی برای تیم ملی والیبال ادامه دارد/ والیبال ایران سال پرترافیکی را پیش رو دارد

قزوین - خبرگزاری مهر: نائب رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: در حال ادامه رایزنی ها با لورنزو برناردی و دیگر مربیان بین المللی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران هستیم.

حلیم شرعی در حاشیه مجمع سالیانه هیئت والیبال قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: جایگاه امروز والیبال ایران فراتر از آسیاست و این موضوع را فدراسیون جهانی FIVB نیز پذیرفته و به همین دلیل ایران را در کنار تیم های بزرگ جهان در گروه اول مسابقات لیگ جهانی قرار داده است.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها در خصوص انتخاب" لورنزو برناردی" برای سرمربیگری تیم ملی والیبال شنیده می شود بیان کرد: همان طور که مطلع هستید "خولیو ولاسکو"مربی تراز اول جهان پس از درخواست مردم و رئیس جمهور آرژانتین داوطلب بازگشت به کشورش برای هدایت تیم ملی آرژانتین شد که فدراسیون والیبال ایران نیز برای آن که حسن نیت خود و فرهنگ ایرانی را نشان دهد با این تقاضا موافقت کرد و اجازه داد "خولیو ولاسکو" برخلاف قراردادش به کشورش بازگردد.

شرعی ادامه داد: ما با مشورت خولیو ولاسکو رایزنی با چند مربی تراز اول بین المللی را شروع کردیم که در میان آنها و با توجه به شرایطی که هر یک از آن ها داشتند با "لورنزو برناردی" که بازیکن قرن نیز بود به توافق اولیه رسیدیم و در حال حاضر هم رایزنی ها و مذاکرات با این مربی ادامه دارد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: در کنار "لورنزو برناردی" فدراسیون والیبال با گزینه های دیگری نیز صحبت خواهد کرد که درصورت نرسیدن به توافق با برناردی دچار مشکل نشویم، البته تمام این موضوعاتی که در این روزها مطرح می شود در حد حرف است و فکر می کنم برناردی برای آمدن به ایران مشکلی ندارد و همین روزها قراردادش را امضا خواهد کرد.

وی در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی والیبال اظهارداشت: سال آینده سال بسیار پر ترافیکی برای والیبال ایران است و والیبالیست های ایرانی سال آینده باید در مسابقات لیگ جهانی، جام جهانی والیبال، مسابقات آسیایی اینچوآن و چند مسابقه تدارکاتی دیگر شرکت کنند.

شرعی در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از پوشش خوب مسابقات والیبال توسط خبرگزاری مهر گفت: رسانه ها نقش موثری در ایجاد جو ورزش کشور دارند و توصیه ام به شما این است که با قلم های خودتان هم بر مسئولان نظارت داشته باشید و هم فضایی را ایجاد کنید که باعث رشد روز افزون ورزش کشور شود.

کد N139555

وبگردی