آفتاب

980 مقاله به همایش بین المللی عمران شهری در سنندج ارسال شد

980 مقاله به همایش بین المللی عمران شهری در سنندج ارسال شد

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: 980 مقاله به صورت اینترنتی به همایش بین المللی عمران شهری سنندج ارسال شده که 600 مقاله پذیرفته شده توسط هیات داوران ، 382 مقاله در جشنواره ارایه می شود.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد قربان کیانیˈ عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نخستین همایش بین المللی عمران شهری به مدت سه روز از 13 تا 15 اسفند امسال در سنندج برگزار می شود و از مقالات نهایی پذیرفته شده، 144 مقاله به صورت سخنرانی و 238 مقاله نیز به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

رییس چهارمین همایش بین المللی عمران شهری گفت: ارتقای سطح دانش مهندسان جامعه در ارتباط با توسعه شهری، ارتباط سازنده مدیران شهری در ارتباط با توسعه شهری، ایجاد تفاهم سازنده بین مدیران شهری و دانشگاهیان،و برقراری ارتباط بین نهادهای علمی مرتبط با محور همایش، از مهم ترین اهداف این همایش است.

وی افزود: امسال به طور میانگین هر 45 روز یک همایش در این دانشگاه برگزار شده و همایش عمران شهری نیز برای نخستین بار به صورت بین المللی در شهر سنندج برگزار می شود.

کیانی درادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برای نخستین بار به عنوان قطب رباتیک شمالغرب و غرب کشور معرفی شده و نیز در زمینه طراحی پهپاد که با همکاری دانشجویان این دانشگاه برگزار شده توانسته رتبه برتر را کسب کند.ک/2

533/640
کد N139110

وبگردی